۱۸ آذر ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 7526084
T T
۰ نفر
نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی ادارات کردستان در سنندج گشایش یافت ................................................................
سنندج ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 18/09/86 داخلی.فرهنگی.پژوهش.
به مناسبت هفته پژوهش، نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی ادارات، سازمان ها و دانشگاه های استان کردستان روز یکشنبه در مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج گشایش یافت.
در این نمایشگاه 16 غرفه از کارهای پژوهشی ادارات ، انجمن های علمی و پژوهشی، تشکل های غیر دولتی و مراکز تحقیقاتی و دانشگاه های استان دایر شده است.
آخرین دستاوردهای پژوهشی استان در قالب تحقیقات، تحقیقات پایان یافته، پایان نامه های دانشجویی، جزوه، لوح فشرده، عکس و اسلاید در این نمایشگاه به نمایش در آمده است.
در نمایشگاه امسال ادارات و سازمان های فرهنگ و ارشاد اسلامی، تعاون،مرکز تحقیقات کشاورزی، اداره استاندارد، نیروی انتظامی، بنیاد شهید، آموزش و پرورش و دانشگاه های آزاد اسلامی، کردستان و علوم پزشکی آخرین دستاوردها و یافته های پژوهشی خود را به نمایش گذاشته اند.
این نمایشگاه شامل یک هزار جلد کتاب در موضوعات مختلف، 500 جلد پایان نامه و 200 عنوان مجله و مقادیر زیادی جزوات تحقیقاتی است.
نمایشگاه فوق از امروز تا پنجشنبه هفته جاری برای بازدید عموم در دو نوبت صبح و عصر دایر است. ک/2 533/610/1139 شماره 319 ساعت 14:39 تمام
۰ نفر