۱۷ آذر ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 7525606
T T
۰ نفر
نمایشگاه دستاوردهای معاونت پژوهشی دانشگاه پزشکی گلستان گشایش یافت ..................................................................
گرگان ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 17/09/86 داخلی.اجتماعی.بهداشت ودرمان.هفته پژوهش.
به مناسبت آغاز هفته پژوهش، نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی معاونت پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گلستان روز شنبه در محل دانشگاه "فلسفی" گرگان گشایش یافت.
به گزارش ایرنا در این نمایشگاه دستاوردهای حوزه پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی گلستان در قالب 16 غرفه در معرض دید عموم قرار گرفته است.
در دو بخش از غرفه های این نمایشگاه کتاب های "تخصصی و عمومی" ارایه شده است و پنج غرفه نیز به دستاوردهای مراکز تحقیقاتی وابسته به معاونت پژوهشی دانشگاه اعم از مراکز تحقیقاتی "قلب و عروق، سلولی و مولکولی، ناهنجاری های مادرزادی، گوارش و کبد و بیماری های عفونی و انگلی" اختصاص دارد.
همچنین غرفه های "پایگاه تحقیقات جمعیتی، واحد توسعه تحقیقات بالینی، کمیته تحقیقات دانشجویی و نیز غرفه های انجمن های علمی دانشکده های مختلف" دانشگاه از دیگر بخشهای این نمایشگاه می باشد.
در این نمایشگاه غرفه هایی نیز به معاونت های آموزشی دانشگاه های علوم کشاورزی و منابع طبیعی و پیام نور برای ارایه دستاوردهای پژوهشی این مراکز اختصاص یافته است.
ساعات بازدید از نمایشگاه دستاوردهای معاونت پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی گلستان در طول هفته پژوهش (17 تا 22 آذرماه ) از 9 صبح تا 16 عصر می باشد.
7463/601/579 شماره 332 ساعت 14:50 تمام
۰ نفر