۱۷ آذر ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 7525468
T T
۰ نفر
درصورت پرداخت نشدن هزینه/ توزیع شیر در مدارس تهران قطع می شود ..........................................................
تهران بزرگ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 17/09/1386 داخلی.فرهنگی.آموزش و پرورش.
توزیع شیر در مدارس شهر تهران در صورت پرداخت نشدن هزینه های شرکت های توزیع کننده در آینده ای نزدیک قطع می شود.
مسئول تهیه وتوزیع شیرمدارس شهرتهران روزشنبه در گفت وگو با ایرنا گفت: میزان اعتبارات درنظر گرفته شده برای مدارس شهرتهران 80میلیارد ریال است که این رقم نسبت به سال گذشته 11 درصد افزایش داشته است.
"برهان ولی خانی" افزود: تاکنون 40 میلیارد ریال از این اعتبار دراختیار آموزش و پرورش شهر تهران قرار گرفته، اما متاسفانه تا کنون مبلغی از این اعتبار به شرکت های توزیع کننده شیر پرداخت نشده است.
وی تاکید کرد: در صورتی که هزینه شرکت های توزیع کننده در روزهای آینده تامین نشود، این شرکت ها حاضر به توزیع شیر نخواهند بود.
ولی خانی افزود: براساس بخشنامه صادره شورای اقتصاد آموزش وپرورش مدارس حساب جداگانه ای به منظور پرداختی های توزیع شیر افتتاح کردند.
وی ادامه داد: اما این سیستم جوابگو نبودو هنوز راه حل جدیدی برای نحوه پرداختی ها ارایه نشده است و تاخیر در انتخاب راه جدید سبب قطع شیر در مدارس شهر تهران می شود.
ولی خانی ادامه داد: 70 نوبت شیر باید در حدود چهارهزار واحدآموزشی شهر تهران توزیع شود.
وی مصرف هفتگی شیر برای مدارس شهر تهران برای 900هزار دانش آموز را دو میلیون و 700 هزار پاکت و یا لیوان 200 سی سی معادل 540 تن اعلام کرد.
مسئول تهیه وتوزیع شیرمدارس شهرتهران ادامه داد:سهمیه هردانش آموز طی یک سال 14 کیلوگرم معادل 70 نوبت شیر در سال است که این 70 نوبت به تدریج در طول یک سال انجام می شود.
ولی خانی اظهارداشت: 50 درصدازشیرهای توزیع شده پاستوریزه و50درصداستریل شده است.
وی افزود: امسال پیش دبستانی ها، مدارس ابتدایی دخترانه و پسرانه، مدارس راهنمایی دخترانه و پسرانه، مهدکودک های وابسته به سازمان آموزش و پرورش شهر تهران و مراکز نگهداری کودکان بی سرپرست شبانه روزی تحت پوشش این طرح قرار گرفته اند.ک/3 تهرام/7257/1064/1840 شماره 194 ساعت 12:42 تمام
۰ نفر