۹ آذر ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 7522302
T T
۰ نفر
تهران قهرمان رقابتهای بسکتبال المپیاد دختران پیام نور کشور شد ..............................................................
ساری ،خبرگزاری جمهوری اسلامی 09/09/86 داخلی.ورزشی.بسکتبال.دختران.پیام نور.مازندران.
تیم تهران توانست با غلبه بر حریف خود تیم فارس قهرمان رقابتهای بسکتبال دومین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر دانشگاههای پیام نور کشور در ساری شود.
سرپرست فنی رقابتهای بسکتبال دومین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر دانشگاههای پیام نور کشور روز جمعه به خبرنگار ایرنا گفت: این دوره از رقابتهای بسکتبال که با حضور 22 تیم از دانشگاههای پیام نور سراسر کشور ازاول آذرماه امسال در سالن ورزشی سید رسول حسینی در ساری آغاز شده بود ، امروز با قهرمانی تیم تهران به پایان رسید .
" منیژه نوروزیان " با اشاره به انجام 66 بازی در این رقابتها افزود: این مسابقات درسه مرحله مقدماتی ، نیمه نهایی و نهایی برگزار شد .
وی گفت: در دور پایانی این رقابتها و برای تعین مقامهای رده بندی سوم چهارمی تیم گلستان به مصاف تیم چهارمحال بختیاری رفت که این دیدار با نتیجه 42 بر 33 به نفع گلستان خاتمه یافت.
"نوروزیان " به دیدار فینال این رقابتها که بین تیمهای تهران و فارس برگزار شد اشاره کرد و گفت:در این دیدار جذاب و دیدنی تیم تهران توانست 45 بر 41 برحریف خود غلبه کند و پیروزمیدان شود.
به گفته وی زهرا گرگین از تیم فارس فنی ترین بازیکن این رقابتها معرفی شد.
نوروزیان ادامه داد: کمیته فنی این مسابقات 24 ورزشکار را به عنوان بازیکنان منتخب و موثر در کسب نتایج تیمهای حاضر در این رقابتها معرفی کرد.
دومین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر دانشگاههای پیام نور کشور از اول تا 15 آذرماه امسال در 6 رشته ورزشی کاراته، بسکتبال، والیبال، فوتسال ، تنیس روی میز و بدمینتون با حضور حدود دو هزار ورزشکار در ساری جریان دارد .
رقابتهای والیبال و فوتسال این المپیاد عصر روز چهارشنبه گذشته به ترتیب با قهرمانی تیمهای تهران و گیلان خاتمه یافت. ک/3 7329/ 402/1139 شماره 100 ساعت 17:52 تمام
۰ نفر