۶ آذر ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 7520679
T T
۰ نفر
بسیج فرهنگیان سمنان بر وحدت و همدلی مردم درمقابله با دشمنان تاکید کرد ......................................................................
سمنان، خبرگزاری جمهوری اسلامی 06/09/86 داخلی.اجتماعی.بسیج.
سازمان بسیج فرهنگیان استان سمنان، وحدت و همدلی مردم و مسوولیت پذیری و تلاش ایثارگونه آحاد ملت را زمینه ساز یاس و ناامیدی دشمنان انقلاب دانست.
این سازمان به مناسبت هفته بسیج در بیانیه ای تاکید کرد: بر بسیجیان است که بر لزوم وحدت به عنوان اصلی از اصول اساسی و خدشه ناپذیر انقلاب اسلامی برای بقای نظام تاکید کرده و بر کارکردهای بسیج در جهت تامین این مهم صحه گذارند.
در این بیانیه که روز سه شنبه از طریق دورنگار در اختیار ایرنا قرار گرفت، با اشاره به نامگذاری سال 86 به عنوان سال اتحاد ملی و انسجام اسلامی آمده است: در شرایطی که شاهد هجمه روزافزون دشمنان معنویت و انسانیت به ارزشها و اصول انقلاب اسلامی هستیم، تنها وحدت و همدلی مردم و مسوولیت پذیری آحاد ملت می تواند یک بار دیگر دشمنان را مایوس سازد.
سازمان بسیج فرهنگیان استان سمنان با بزرگداشت هفته بسیج و گرامیداشت یاد شهدا، تبریک موفقیتهای نظام در عرصه های مختلف به ویژه دانش هسته ای، از آحاد ملت بسیجی ایران دعوت کرد تا نقش تاثیرگذار و تعیین کننده خود را بازیافته و ضمن آگاهی به موقعیت حساس کشور در صحنه بین المللی، به اهمیت حضور گسترده در انتخابات و انتخاب اصلح بر اساس معیارهای تعیین شده از طرف رهبر معظم انقلاب اسلامی توجه کنند.ک/1 599/608/690 شماره 022 ساعت 09:53 تمام
۰ نفر