۲۴ اسفند ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7518246
T T
۰ نفر
سرمربی فوتبال شاهین پارس بوشهر:هنوز شانس اول صعود به لیگ برترهستیم ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/12/24 ورزش.فوتبال.مس.شاهین بوشهر- سرمربی تیم فوتبال شاهین پارس بوشهر گفت: شکست این تیم در بازی دیروز در برابر مس رفسنجان چیزی از شایستگی های بازیکنان ما کم نمی کند و هنوز شانس اول گروه دوم برای صعود به لیگ برتر هستیم.
حمید کللی فرد، شنبه در گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: طولانی بودن راه، خستگی و بی خوابی بازیکنان باعث شد بچه ها نتوانند در برابر میزبان خود آنطور که باید، ظاهر شوند.
وی اضافه کرد: شاهین در نیمه اول موقعیت های خوبی داشت و بچه ها بازی نسبتا خوبی نیز به نمایش گذاشتند اما از این موقعیت ها استفاده نکردند.
کللی فرد اظهار داشت: مس رفسنجان حریف خوبی بود که بازیکنان ما را در نیمه دوم اسیر ضدحمله های خود کرد و توانست با برتری چهار گل وارد دروازه شاهین کند.
وی بیان کرد: باخت، مساله کاملا طبیعی در فوتبال است و بزرگترین تیم های دنیا نیز در چنین شرایطی قرار می گیرند و این شکست نمی تواند جایگاه شاهین را زیر سووال ببرد.
کللی فرد با اشاره به پرداخت نشدن مانده مطالبات بازیکنان گفت: این امر باعث تعطیلی دو جلسه تمرین توسط بازیکنان شد که تاثیر منفی در روحیه و آمادگی بدنی آنان داشت.
وی افزود: مسوولان باشگاه شاهین پارس پیگیر پرداخت مطالبات بازیکنان هستند ولی اگر این مساله بزودی حل نشود ممکن است در عملکرد بازیکنان در بازی های مانده فصل تاثیر بدی بگذارد.
سرمربی شاهین پارس بوشهر ادامه داد: بازی بعدی شاهین در خانه انجام می شود و این میزبانی باعث می شود بازیکنان علاوه بر بازسازی خود در این فرصت ، با انگیزه و اعتماد بیشتری در برابر هوادارن خود بازی کنند.
کللی فرد اظهار داشت: از ابتدا برای صعود به لیگ برتر کار سختی در پیش داشتیم و مشکلا زیادی را پشت سر گذاشتیم اما با توجه به نتایج خوبی که تاکنون گرفته ایم و تلاشی که برای برد در بازی های باقی مانده خواهیم کرد، به صعود به لیگ برتر امیدواریم.
تیم شاهین پارس بوشهر اکنون با 17 بازی و 37 امتیاز در جول گروه بم مسابقات لیگ باشگاههای دسته یک کشور قرار دارد . ک/3 7209/539 / 675 شماره 042 ساعت 11:19 تمام
۰ نفر