۵ اسفند ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7514257
T T
۰ نفر
نیروی انتظامی آستارا: خانواده ها باید پیشگام مبارزه با مواد محترقه باشند ......................................................................
آستارا، خبرگزاری جمهوری اسلامی 05/12/87 داخلی.اجتماعی.انتظامی.
فرمانده نیروی انتظامی آستارا گفت : خانواده ها باید پیشگام مبارزه با استفاده از مواد محترقه در روزهای پایانی سال باشند زیرا این حوادث علاوه بر اختلال در نظم عمومی، آسیب های زیادی را گریبانگیر خانواده ها می کند.
سرهنگ "مهدی شهیدی" روز دوشنبه به ایرناگفت:کودکان و نوجوانان قربانیان مستقیم حوادث تلخ استفاده از مواد آتش زای غیرمجاز در جشن های آخر سال می باشند و والدین نقش و مسوولیت مستقیم در این باره دارند.
وی افزود: آگاه سازی اجتماعی بخصوص از جانب والدین و آموزگاران بیش از هر اقدام انتظامی تاثیربخش است و از آسیب های اجتماعی خواهد کاست.
شهیدی گفت: نیروی انتظامی آستارا نیز برنامه گسترده ای برای مقابله با عرضه مواد محترقه غیرمجاز دارد و برآوردها از اثربخشی مناسب آن در مقایسه با سال های گذشته خبر می دهد.
وی تصریح کرد: بهترین راهکار شادی هدایت آن در مکان ها و ابزارهای مناسب است و جشن و نور افشانی باشکوه دهه فجر اخیر در آستارا نمونه موفق و رضایت بخش آن برای اهالی بود.
شهرستان آستارا با توجه به موقعیت مرزی هر سال شاهد عرضه گسترده مواد محترقه غیرمجاز است که معمولا ساخت کشور چین هستند. ک/3 7105/617/508 شماره 272 ساعت 16:05 تمام
۰ نفر