۳ اسفند ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7513542
T T
۰ نفر

کاراته ایران در جهان همیشه حرفی برای گفتن دارد

۳ اسفند ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7513542
کاراته ایران در جهان همیشه حرفی برای گفتن دارد ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/12/03 ورزش.کاراته.شوتوکان ارومیه- دبیر سبک شوتوکان کاراته کشور گفت: کاراته ایران به خصوص در سبک شوتوکان همیشه در جهان در رتبه های برتر بوده و حرف برای گفتن دارد.
جهانبخش ناصری روز شنبه درحاشیه برگزاری چهارمین دوره مسابقات کاراته سبک شوتو کان در ارومیه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کارته ایران در آسیا قبل از رقبای دیرین همچون ژاپن، قرار دارد.
وی ادامه داد: سبک شوتوکان در رده بانوان نیز در آسیا در رتبه برتر قرار دارد و در بین 70 سبک در دنیا در رده های اول است.
مسوول برگزاری چهارمین مسابقات بین المللی کاراته در آذربایجانغربی با اشاره به برگزاری مسابقات در استان گفت: تمامی اعضای تیم ملی کاراته ایران در این مسابقات شرکت کرده اند و حضور تیمهای برتری همچون ترکیه نشان دهنده سطح بالای این مسابقات است.
ناصری افزود: در این مسابقات داوران جهانی نیز حضور دارند و این حضور باعث افزایش روند کیفی داوری در این رقابتها شده است.
وی با اعلام رضایت تیمهای شرکت کننده از نحوه برگزاری مسابقات، تاکید کرد: آذربایجان غربی در زمینه ورزش و بخصوص کاراته در رده های اول کشور است و این نشان از روحیه ورزش دوستی مردم این استان است.
وی تاکید کرد: آذربایجان غربی قابلیت برگزاری مسابقات ملی و جهانی کاراته را بخوبی دارد و با فراهم شدن زمینه و امکانات رفاهی شامل اقامتگاه و هتلهای محل استقرار ، شاهد بوجود آمدن مکان مناسبی برای برگزاری مسابقات این ورزش در کشور خواهیم بود.
مسابقات بین المللی کاراته سبک شوتوکان از روز گذشته با شرکت 480 ورزشکار در قالب 24 تیم از استانهای مختلف کشورمان و نیز تیمهای ترکیه ، پاکستان ، عراق ، افغانستان ، کویت و جمهوری خود مختار نخجوان در ارومیه آغاز شده شده است.
7130/1139/587 شماره 216 ساعت 14:46 تمام
۰ نفر