۱ اسفند ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7513158
T T
۰ نفر
عضو هیات رئیسه مجلس: شهیدان در راه حفظ ارزشهای انقلاب از جان خود گذشتند ......................................................................
صومعه سرا، خبرگزاری جمهوری اسلامی 01/12/87 داخلی.سیاسی.شهیدان .
عضو هیات رئیسه هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: شهیدان و بهترین فرزندان ملت ایران با هدف حفظ ارزشهای اسلام و انقلاب اسلامی از جان خود گذشتند.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین " موسی قربانی " عصر روز پنجشنبه در یادواره سرداران، فرماندهان و 500 شهید والا مقام شهرستان صومعه سرا، افزود: هرچند که حفظ جان در راه مقابله با دشمنان اسلام یک ضرورت است اما در صورت به خطر افتادن ارزش های اسلام باید از جان خود نیز بگذریم.
وی با اشاره به الگو گرفتن همه انسان های پاک سرشت از قیام امام حسین (ع) افزود: قیام امام حسین (ع) نیز در جهت حفظ حیات و اصل و اساس اسلام صورت گرفت.
در این مراسم که جمع کثیری از مردم، خانواده های معظم شهدا،مسوولان محلی و استانی حضور داشتند، پیام استاندار گیلان به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان و بخصوص شهدای شهرستان صومعه سرا قرائت شد.
مداحی، اجرای سرود و تشییع نمادین پیکر شهید گمنام از دیگر برنامه های این مراسم معنوی در مصلی شهرستان صومعه سرا بود.ک/02 506/7292/ 516/1552 شماره 304 ساعت 18:34 تمام
۰ نفر