۱ اسفند ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7513068
T T
۰ نفر
رییس جمعیت هلال احمر کشور: این جمعیت جزو پنج جمعیت برتر دنیا است ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/12/01 اجتماعی.جمعیت.هلال احمر اراک - رییس جمعیت هلال احمر کشور گفت: جمعیت هلال احمر ایران در بین 186 کشور، جزو پنج جمعیت برتر است.
سید مسعود خاتمی روز پنجشنبه در جمع کارکنان و داوطلبان جمعیت هلال احمر استان مرکزی در سالن زیتون اراک افزود: بزرگترین هدف این جمعیت تسکین آلام بشری و کمک به نیازمندان است.
وی بیان کرد: درحال حاضر 22 مرکز درمانی جمعیت هلال احمر ایران در خارج از کشور فعالیت دارد.
خاتمی گفت: فرهنگ نوع دوستی باید از سنین کودکی آغاز شود تا این مهم در سنین بالاتر نهادینه گردد و جمعیت هلال احمر باید در این زمینه تلاش مضاعف داشته باشد.
وی ادامه داد: دشمنان سالهاست که تلاش می کنند فرهنگ نوع دوستی را از این مرز و بوم بگیرند و در این راستا همه باید هوشیار باشند.
خاتمی در بخش دیگری از سخنانش گفت: مردم با حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن، بار دیگر ثابت کردند که قدردان خدمت هستند و توطئه های دشمنان نظام را نیز خنثی کردند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی نیز در این مراسم گفت: اکنون 60 درصد پستهای این جمعیت بلا تصدی است که این مهم نیازمند توجه جدی مسوولان امر است.
حسین بدخشان افزود: 9 شعبه جمعیت هلال احمر در این استان فعالیت دارد و ایجاد شعب در زرندیه، کمیجان و خنداب نیز در حال پیگیری است.
وی، مهمترین مشکلات جمعیت هلال احمر این استان را، نبود چرخ بال، کمبود آمبولانس، خودروهای سنگین، خوردهای کمک دار و نیروی انسانی عنوان کرد.ک/2 7108/557 شماره 214 ساعت 14:30 تمام
۰ نفر