۱ اسفند ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7512859
T T
۰ نفر

احمدی نژاد: ملت ایران با وحدت به پیش می رود

۱ اسفند ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7512859
احمدی نژاد: ملت ایران با وحدت به پیش می رود ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/12/01 سیاسی.رییس جمهوری.هیات دولت- سفر استانی - یزد.بهاباد رییس جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: ملت ایران با وحدت و همدلی در برابر توطئه ها ایستاده، استقلال و عزت خود را حفظ کرده، خود را به مراتب بالای جهانی رسانده است و هر روز به پیش می رود.
به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، دکتر محموداحمدی نژاد که عصر چهارشنبه و پس از افتتاح خط چهارم مجتمع صنعتی و معدنی چادرملو با جمع زیادی از مردم بخش بهاباد در ن ـزدیکی این مجتمع روبه رو شده بود در میان آنان حضور یافت و از ابراز احساسات گرمشان قدردانی کرد.
رییس جمهوری در سخنان کوتاهی اظهار داشت: همدلی و برادری، تلاش برای عزت ایران، وحدت ملی و پیشرفت کشور و آبادانی همه سرزمین ایران، اهدافی است که هر لحظه ما را به پیش می برد و این منطقه نیز نماد همدلی و وحدت ملت ایران است.
احمدی نژاد با بیان اینکه هر ملتی جز با همدلی و وحدت نخواهد توانست به قله های پیشرفت و ترقی برسد، تصریح کرد: همدلی، وحدت و تلاش ما را به پیش خواهد برد و نگاه به قدرت های زورگو و چشم دوختن به آنها نه تنها به ماکمک نمی کند بلکه موجب سنگ اندازی سر راه ما نیز می شود.
رییس جمهوری تاکید کرد : باید همه درکنار هم همچون 30 سال گذشته با وحدت و همدلی به پیش رویم.
احمدی نژاد درپاسخ به شعارهای مردم بخش بهاباد که ارتقاء این بخش را به شهرستان خواستار شده بودند، گفت: این مسئله را به صورت دقیق و وی ـژه در هیات دولت و با نظر مثبت بررسی می کنیم.
مردم بهاباد با شوری خاص رییس جمهوری را تا کنار بالگرد همراهی کردند.
1723 شماره 005 ساعت 07:02 تمام
۰ نفر