۲۷ بهمن ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7511691
T T
۰ نفر
نبود صادرات علمی علت عدم حضور موثر تجار زنجان در بازارهای خارجی است ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/11/27 اقتصاد.بنیاد توسعه کارآفرینی.صادرات زنجان- مدیرعامل بنیاد توسعه کار آفرینی و تعاون استان زنجان گفت: نبود صادرات علمی و منطقی، مانع حضور موثر بازرگانان استان در بازارهای خارجی شده است.
مهدی اشراقی روز یکشنبه در جلسه هیات موسسان شرکت مدیریت توسعه صادرات استان، افزود: کالاهای صادراتی باید به صورت منسجم و یکپارچه در بازارهای جهانی عرضه شود.
وی، با بیان اینکه توسعه صادرات لازمه ی رشد و توسعه اقتصادی کشورهاست، یافتن راهکار لازم جهت ارتقای سطح تولیدات و صادرات برای رشد اقتصادی کشور را ضروری دانست.
اشراقی، با اشاره به اهمیت تاسیس شرکتهای هلدینگ در بنیاد توسعه کارآفرینی و توسعه ی استان، اظهارداشت: جهت تاسیس این شرکتها، از توانمندیهای تولید و صادرکنندگان استان استفاده خواهدشد.
مدیرعامل بنیاد توسعه کارآفرینی و تعاون استان زنجان با بیان اینکه استان توانایی بالایی در زمینه توسعه صادرات دارد، یادآورشد: شرکتهایی که از توانایی بالایی در امر صادرات برخوردار هستند باید جهت تاسیس و عضویت در شرکت هلدینگ پیشگام باشند.
اشراقی افزود: جهت فراهم کردن زمینه حمایت و پشتیبانی از شرکت مدیریت توسعه صادرات، با موسسات مالی اعتباری مهر، شرکت حمل و نقل بین المللی نمایشگاهی و بیمه ای قرارداد منعقد شده است.
وی، بر لزوم استفاده ی اعضای موسس این شرکت از تجربیات کشورهایی که در زمینه صادرات موفق بوده اند، تاکید کرد و گفت: تاسیس این شرکت در بالا بردن جایگاه تولید و صادرات استان تاثیر مثبتی خواهد داشت.
596/587/595 شماره 064 ساعت 10:49 تمام
۰ نفر