۲۴ بهمن ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7511238
T T
۰ نفر
نماینده مردم قم : دست آوردهای انقلاب به برکت خون شهداست ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/11/24 اجتماعی.نماینده مردم قم.انقلاب اسلامی قم - نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت : دست آوردهای عظیم انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا و راهنمایی های بنیانگذار انقلاب اسلامی محقق شده است .
به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا آشتیانی روز پنجشنبه در مراسم یادواره شهدای بخش جعفر آباد قم افزود: 22 بهمن مولود مجاهدتها وتلاش های شهدا و راهنمایی های بنیانگذار انقلاب اسلامی است که همه برکات و دست آوردها را برای کشور با خود آورد .
وی اظهار داشت : قبل از انقلاب کشور در اختیار بیگانگان و مستشاران آمریکایی بود و امام راحل و مجاهدات های شهدا این کشوررا از زیر بار ستم استکبار نجات داد وبه استقلال رساند.
حجت الاسلام اشتیانی ادامه دا د: امروز کشور به جایی رسیده است که در منطقه حرف اول را در زمینه های علمی ، صنایع ، تسلیحات می زند وباید در سال های آتی به بالاترین مقام برسیم .
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پدیده خشکسالی و سرمازدگی در استان گفت: پدیده خشکسالی صدمات فراوانی به کشاورزان ودامپروران ا ستان رسانده است وباید تمهیداتی اتخاذ شود تا اهالی این منطقه از عسرت وسختی نجات یابند .
حجت الاسلام والمسلمین اشتیانی ضمن قدر دانی از تلاش ها وخدمت رسانی مسئولان دولتی و مجلس شورای اسلامی به مردم استان خواستار حمایت و کمک هرچه بیشتر جهت حل مشکلات روستائیان واهالی منطقه جعفریه شد.
حجت الاسلام علی بنایی دیگر نماینده مردم قم در مجلس نیز امروز در جمع اهالی جعفریه با تاکید بر ضرورت بهره گیری از تجارب مدیریتی 30 سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی از اعتماد به نفس وخود ابتکاری ملت ایران تقدیر و تجلیل کرد .
وی با اشاره به افزایش اعتماد ملی به نظام جمهوری اسلامی بر ضرورت آمادگی مسئولان و مردم در دهه چهارم انقلاب تاکید کرد و افزود: وحدت وانسجام ملت ایران باعث تحقق این دست آوردها ی عظیم انقلاب اسلامی شده است .
وی در ادامه با اشاره به آغاز دهه چهارم انقلاب اسلامی تاکید کرد: دهه چهارم انقلاب آینده ای روشن و شکوهمند را نوید می دهد و ما باید بتوانیم نمونه ی یک حکومت آرمانی و علوی را به نمایش بگذاریم.
وی گفت: دهه چهارم انقلاب دهه پیشرفت و عدالت است و امیدواریم که در این دهه شاهد روزهای خوش و موفقیت آمیز برای انقلاب و مردم ایران اسلامی باشیم.
ک/2 شماره 320 ساعت 19:44 تمام
۰ نفر