۲۳ بهمن ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7510802
T T
۰ نفر

سرمربی تیم بسکتبال خراسان رضوی

۲۳ بهمن ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7510802
سرمربی تیم بسکتبال خراسان رضوی بازیکنان آمریکایی این تیم در حد انتظار نیستند ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/11/23 ورزش.ورزشهای توپی.بسکتبال سرمربی تیم بسکتبال خراسان رضوی گفت: بازیکنان آمریکایی این تیم در حد انتظار نیستند و در بازی با شهرکرد ضعیف عمل کردند.
به گزارش روز چهارشنبه ایرنا ، رضا سهیلی در گفت وگو با ایرنا افزود: این دو بازیکنان در حد انتظار کادر فنی تیم خراسان رضوی حاضر نشدند و انتظارات مربیان را برآورده نکردند.
وی گفت: یکی از این بازیکنان خارجی تعصب لازم را ندارد و دیگری نیز تعصب در بازی را همراه با عصبانیت دنبال کرد و به همین دلیل در بازی با تیم شهرکرد بسیار ضعیف عمل نمود.
به گفته وی، تیم بسکتبال خراسان رضوی تیمی است که در شرایطی متفاوت در جدول قرار دارد و تیم خراسان رضوی دیرتر از زمان لازم بسته شده است.
سهیلی یادآور شد: شکست های پیاپی این تیم و تغییر کادر فنی و مشکلات دیگر باعث قرار گرفتن این تیم در رده پایانی جدول رده بندی شده است.
سرمربی تیم بسکتبال خراسان رضوی گفت: چنانچه مسوولیت تیم خراسان رضوی همچنان با من باشد با این دو بازیکن خارجی برخورد خواهد شد.
سهیلی تصریح کرد:این دو بازیکن خارجی در برخی از موارد حتی در حد و اندازه بازیکنان داخلی بازی خوبی از خود ارایه نمی دهند.
وی تصریح کرد:اگر قرار است هزینه ای از این کشور صرف بازیکن خارجی شود باید این هزینه ها در راستای ارتقا سطح بسکتبال باشد و بازیکن شایسته لیگ برتر باشد.
به گزارش ایرنا، تیم خراسان رضوی در بازی مقابل شهرکرد نتیجه را واگذار کرد و همچنان در رتبه آخر لیگ برتر قرار گرفت.ک/3 607/7359/671 شماره 204 ساعت 16:28 تمام
۰ نفر