۲۲ بهمن ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7510509
T T
۰ نفر
صلابت حضور/ بیعت دوباره مردم فومن باآرمانهای امام در راهپیمایی 22 بهمن ......................................................................
فومن، خبرگزاری جمهوری اسلامی 22/11/87 داخلی.سیاسی.فجر30.راهپیمایی آحاد مردم همیشه در صحنه فومن، با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن، باردیگر با آرمان های امام راحل و شهیدان سرافزار این سرزمین اسلامی بیعت و تجدید میثاق کردند.
به گزارش خبرنگار ایرنا، مردم دیندار و همیشه در صحنه شهرستان فومن، امروز با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن ماه، همراه دیگر هموطنان ایرانی حماسه ای سبز آفریدند و بار دیگر دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی را از خود مایوس کردند.
اقشار مختلف مردم فومن با سردادن شعارهایی همچون "مرگ بر آمریکا"، "خامنه ای ، خمینی دیگر است" و "استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی" با آرمانهای والای شهیدان و امام راحل تجدید پیمان کردند.
شمار کثیری از مردم شهرستان فومن در سالروز سی ویکمین بهار انقلاب شکوهمند اسلامی، 22 بهمن ماه را مظهر و نماد بارزی از اتحاد، وحدت، یکپارچگی و اقتدار ملت بزرگ ایران دانستند.
آنان در راهپیمایی این روز در گفت وگو با خبرنگار ایرنا،ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، حضور گسترده و پرشور مردم دیندار و ولایتمدار اقصی نقاط ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن را مهر تاییدی بر فعالیت نظام مقدس جمهوری اسلامی و روز سرافکندگی دشمنان این سرزمین عنوان کردند.
مردم فومن، راهپیمایی پرشور ملت ایران در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را، بیعت مجدد با آرمان های امام خمینی (ره ) و تجدید میثاق با اهداف والای شهدای سرافراز دانسته و اعلام داشتند: ما ملت غیور و همیشه در صحنه بار دیگر در دفاع و پاسداشت از ارزشها و اعتقادات دینی و رهروی از ولایت فقیه به رهبری مقام معظم رهبری، مشت محکمی بر دهان دشمنان میهن اسلامی ایران بویژه آمریکای جنایتکار خواهیم زد.
آنان هم چنین با اشاره به سربلندی، عزت و افتخار بیش از پیش ملت ایران درزمینه های مختلف و رسیدن به قله های ترقی و رشد در ابعاد مختلف اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و دیگر بخش ها در جهت توسعه پایدار، این موفقیت ها را مرهون خون شهدا و از دستاوردهای انقلاب اسلامی برشمردند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی، نماینده مردم فومن در مجلس شورای اسلامی نیز در جمع راهپیمایان این شهرستان، گفت: انقلاب اسلامی ایران، با رهبری حکیمانه امام خمینی (ره )، حضور آگاهانه مردم و خون پاک شهدای گرانقدر با تاسی از فرهنگ ناب عاشورا به پیروزی رسید.
"علی میرزایی" افزود: استقلال، آزادی، خودباری و رسیدن به قله های رفیع موفقیت در زمینه های مختلف از دستاوردهای بی نظیری است که با پیروزی انقلاب اسلامی و با ابعاد دینی و مذهبی برای ملت ایران به ثمر نشست.
راهپیمایی پرشور 22 بهمن در مراکز بخش سردارجنگل و شهر فومن با شرکت گسترده مردم انقلابی این مناطق برگزار شد.
شهرستان فومن، در 25 کیلومتری غرب مرکز گیلان دارای بیش از 97 هزار نفر جمعیت هستند.ک/3 7294/1552/ 1645 شماره 242 ساعت 15:23 تمام
۰ نفر