۲۲ بهمن ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7510508
T T
۰ نفر

صلابت حضور/

۲۲ بهمن ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7510508
صلابت حضور/ برگزاری با شکوه راهپیمایی جشن سی سالگی پیروزی انقلاب در یاسوج ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/11/22 اجتماعی.راهپیمایی 22 بهمن.فجر 30 یاسوج- راهپیمایی جشن سی سالگی پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی باشکوهتر از سالهای قبل در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش ایرنا، تمام خیابانها و معابر عمومی شهر یاسوج امروز مملو از جمعیت انبوهی بود که با تمام وجود ضمن ابراز احساسات نسبت به جشن سی سالگی انقلاب، فریاد استکبار ستیزی مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، مرگ بر منافق و مرگ بر ضد ولایت فقیه را سر می دادند.
امروز اقشار مختلف مردم یاسوج اعم از زن و مرد، پیر و جوان و کوچک و بزرگ همچون سایر ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی به خیابانها آمده بودند تا یکبار دیگر خوشحالی خود را از تحقق انقلاب اسلامی و انزجار قلبی خود را نیز از دشمنان انقلاب اسلامی به سرکردگی استکبار جهانی به مردم دنیا اعلام کنند.
مسوولان اجرایی استان کهگیلویه و بویراحمد، جوانان، نوجوانان و نسل چهارم انقلاب نیز همچون سایر اقشار جامعه حضور چشمگیری در راهپیمایی 22 بهمن امسال در یاسوج داشتند به طوری که این امر موجب شگفتی همگان شد.
شهر یاسوج امروز حال و هوای کاملا انقلابی به خود گرفته بود و شادی و هیجان در چهره همگان کاملا اشکار بود.
شب گذشته نیز در ساعت 21 شب همزمان با دیگر مردم انقلابی سراسر کشور به منظور گرامیداشت سی امین سالگرد انقلاب اسلامی بانگ الله اکبر در جای جای شهرهای استان طنین انداز شده بود.
به گزارش خبرنگاران ایرنا نظیر چنین مراسم باشکوهی در سایر شهرها و نقاط استان کهگیلویه و بویراحمد از قبیل سی سخت، دهدشت، گچساران، لیک، باشت، قلعه رییسی، چرام، لنده و سوق نیز برگزار شد. ک/2 563/7534/508 شماره 241 ساعت 15:23 تمام
۰ نفر