۲۲ بهمن ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7510309
T T
۰ نفر

صلابت حضور/

۲۲ بهمن ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7510309
صلابت حضور/ حمایت مردم از انقلاب اسلامی روز افزون است ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/11/22 اجتماعی.شمیرانات.امام جمعه شمیرانات-امام جمعه شهرستان شمیرانات در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن ماه در گفتگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: حمایت وپشتیبانی مردم از انقلاب اسلامی روز افزون است.
حجت الاسلام والمسلمین محسن دعاگو گفت :مردم به دلیل اعتقاد به اسلام و اسلامی بودن انقلاب از انقلاب حمایت می کنند و حمایت از انقلاب را حمایت از اسلام می دانند.
وی حضورمردم در نمازهای جمعه ، نماز جماعت،محافل مذهبی وشرکت گسترده در راهپیمایی های روز قدس و22 بهمن ماه را شاهد رابطه عمیق اسلام با جان مردم دانست.
وی با اشاره به شعاراستقلال ،آزادی،جمهوری اسلامی به عنوان مهمترین شعار مردم در دوران انقلاب افزود:مردم با پیروزی انقلاب اسلامی شاهد استقلال کشورهستند وآزادی را نیز در بالاترین حد آن کسب کرده وحکومت اسلامی را نیزدر غالب نظام جمهوری اسلامی به دست آورده اند.
وی یادآور شد: مردم ما به تمام شعارهای خود در دوران انقلاب اسلامی دست یافته اند واکنون با گذشت سی سال از پیروزی انقلاب اسلامی ،شاهد پویایی ورشد وشکوفایی در تمام زمینه های فرهنگی، سیاسی،علمی وفنی در کشور هستیم دعاگو اظهار داشت:انقلاب اسلامی دربین سایر کشورها نیز محبوب است ودارای نفوذ بسیاری در جوامع اسلامی وکشورهای عربی است وآینده عرصه درخشش قدرت فرهنگی ،سیاسی وتوان علمی وفنی ایران است.
وی تصریح کرد: با حمایت های مردم،ایران در آینده ای نزدیک به ابرقدرت درجهان تبدیل خواهد شد.
امام جمعه شمیرانات حضورعظیم و باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن را حمایت ملت ایران از انقلاب اسلامی دانست وبیان کرد:دنیا بداند با حمایت مردم ،ایران اسلامی با قدرت،عرصه های فن آوری برتر را طی می کند.
/م.ا/687/506 شماره 045 ساعت 10:55 تمام
۰ نفر