۱۳ بهمن ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7505765
T T
۰ نفر
100 درصد مصوبات سفر هیات دولت در بخش بهداشت و درمان یزد اجرایی شد .................................................................
یزد ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 13/11/87 اجتماعی.بهداشت.مصوبات.
یزد - رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: 100 درصد مصوبات سفر هیات دولت به این استان در بخش بهداشت و درمان اجرایی شد.
به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی این دانشگاه " سید جلیل میرمحمدی" احداث 22 واحد مسکونی برای پزشکان را از جمله این مصوبات ذکر کرد و افزود: این مصوبه 70 درصد پیشرفت دارد.
وی اظهار داشت: این واحدها در شهرستانهای بافق ، میبد ، اردکان و طبس در دست ساخت است و سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.
میرمحمدی اجرای سیستم دفع فاضلاب برای پنج بیمارستان استان را از دیگر مصوبات ذکر کرد و گفت: تاکنون برای این مصوبه شش میلیارد ریال از سوی استانداری جذب شده و شش میلیارد ریال هم از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اخذ شده است.
وی احداث دانشکده داروسازی را از دیگر مصوبات هیات دولت به استان خواند و افزود: ساخت این دانشکده به اتمام رسیده و تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.
رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد ، تجهیز 16 پایگاه اورژانس بین جاده ای را از دیگر مصوبات عنوان کرد و گفت: این مصوبه هم 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
میر محمدی اظهار داشت: تامین اعتبار برای بخش ccu در بیمارستانهای تفت، بافق، مهریز و ابرکوه از دیگر مصوبات بوده که برای آنها تامین اعتبار شده است.
وی تجهیز دو مرکز بهداشتی در مناطق بهاباد ، بخ و گاریزات و اختصاص 100 میلیون تومان برای تکمیل مسجد و خوابگاه دانشگاه را از دیگر مصوبات هیات دولت به استان بیان کرد و گفت: این بخش نیز بطور کامل اجرایی شده است. ک/1 7546/1027/ 607 شماره 779 ساعت 12:29 تمام
۰ نفر