۱۲ بهمن ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7505528
T T
۰ نفر
30 سال صلابت/ امام جمعه خرم آباد: حاکمیت ارزشهای دینی مهمترین دستاورد انقلاب است ......................................................................
خرم آباد، خبرگزاری جمهوری اسلامی 12/11/87 داخلی.فرهنگی.فجر 30.
نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: حاکمیت ارزشهای دینی مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران است.
حجت الاسلام "سیداحمدمیرعمادی" شنبه درجمع مدیران دستگاههای اجرایی لرستان در خرم آباد افزود: انقلاب اسلامی با حاکمیت بخشیدن به ارزشهای دینی و توسعه نظام مردم سالاری برای رفاه حال جوامع گام برداشت.
وی اظهار داشت: دولت نهم نیز با عدالت محوری در راستای حاکمیت ارزشها می کوشد.
حجت الاسلام میرعمادی با اشاره به تفاوتهای انقلاب اسلامی با دیگرانقلابها درجهان گفت: مدیران انقلاب اسلامی پرچمدار ارزشها و در ارزش گرایی پیشگام هستند.
نماینده ولی فقیه دراستان لرستان افزود: احیای هویت ملی و دینی از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی است که بااحیای این هویتها اعتماد به نفس در مردم ایران بالا رفته است.
وی اظهارداشت: جوانان ایران اسلامی با اعتماد به نفس خود به مدارج بالای علمی وتحقیقاتی جهان دست یافته اند و در سه سال گذشته بیش از14 هزاراختراع و ابتکار جدید در کشور به ثبت رسیده که این نشانه افزایش اعتماد به نفس و شکوفایی استعداد جوانان است.
حجت الاسلام میرعمادی گفت: امام خمینی (ره ) به عنوان آینه تمام نمای حاکمیت دینی برای آزادی و استقلال ایران تلاش کرد و امروز نیز رهبر فرزانه انقلاب پرچمدار این حاکمیت دینی و الهی است.
نماینده ولی فقیه درلرستان افزود: همه ملتهای ستمدیده جهان با تاسی از رهنمودهای رهبر و اهداف بزرگ انقلاب اسلامی در راه آزادی و آزادیخواهی با جباران و مستکبران مبارزه می کنند.
وی ادامه داد: امروز مردم فلسطین و حزب الله لبنان با پیروی ازانقلاب اسلامی به دنبال آزادی و آزادیخواهی هستند که به طور قطع دراین راه پیروز خواهند شد.
حجت الاسلام میرعمادی، انقلاب اسلامی را انقلابی جهانی و منشا تحول در جهان عنوان کرد.
نماینده ولی فقیه در لرستان بااشاره به برنامه های توسعه کشوراظهار داشت : تحقق سند چشم انداز تضمین کننده افق 20 ساله توسعه کشوراست.
استاندار لرستان نیز گفت: انقلاب اسلامی دستاورد رهنمودهای امام (ره ) و رهبر فرزانه انقلاب است و باید برای حفظ آن کوشا باشیم.
"سید حسین صابری" افزود: انقلاب با شهادت جوانان این کشور به ثمر رسید و همه مردم در راه حفظ ارزشها واستمرار راه شهیدان وایثارگران باید تلاش کنند.
وی اضافه کرد: سی امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از نظرارایه دستاوردها باید نمونه باشد.
مدیران دستگاههای اجرایی استان لرستان دراین دیدار ضمن بیعت دوباره با آرمانهای انقلاب اسلامی و امام راحل (ره ) بر حفظ دستاوردهای انقلاب تاکید کردند. ک/2 7273/7268/551/1760 شماره 542 ساعت 19:15 تمام
۰ نفر