۱۲ بهمن ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7505484
T T
۰ نفر

30 سال صلابت /

۱۲ بهمن ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7505484
30 سال صلابت / پنج کاروان طلایه داران ایثاردر ساوجبلاغ به مرقد امام اعزام شدند ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/11/12 اجتماعی.فجر 30.کاروان.حرم کرج - رئیس شورای تبلیغات اسلامی ساوجبلاغ گفت: به مناسبت سی امین سالگرد انقلاب اسلامی پنج کاروان طلایه داران ایثار از ساوجبلاغ و نظرآباد به مرقد مطهر امام راحل اعزام شدند.
حجت الاسلام حسین میرزایی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگارایرنا افزود: درقالب این کاروانها اصناف، بسیجیان، بانوان، دانشجویان، کارگران و ورزشکاران برای تجدید میثاق با امام و شهدا در سالروز تاریخی ورود امام به ایران اسلامی حضور پیداکردند.
دراین برنامه اعزام شدگان با در دست داشتن تصویرهای دوران انقلاب بخصوص رخدادهای سال57 و شهدای هشت سال دفاع مقدس بار دیگر خاطرات انقلاب را در اذهان تداعی کردند.
اعزام شدگان با سر دادن شعارهای انقلابی و صلوات بر روح پاک شهدا بار دیگر حمایت همه جانبه خود را از ولایت و پاسداشت از ارزشها و دست آوردهای انقلاب اعلام کردند.
مردم ساوجبلاغ و نظرآباد درقالب این برنامه به دشمنان انقلاب هشدار دادند که ملت ایران بیدارند و تا آخرین قطره خون از راه امام و شهدا دست برنمی دارند.
در این آیین دو هزار نفر به نمایندگی از سوی مردم این شهرستان به مرقد مطهر امام راحل اعزام شدند.
2819/ 684 شماره 498 ساعت 18:33 تمام
۰ نفر