۶ بهمن ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7502536
T T
۰ نفر

رییس هیات فوتبال اصفهان:

۶ بهمن ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7502536
رییس هیات فوتبال اصفهان: آموزش و پرورش استان برای اجرای طرح آسیا ویژن همکاری لازم را ندارند ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/11/06 ورزش.توپی.فوتبال.ویژن آسیا اصفهان - رییس هیات فوتبال استان اصفهان گفت: برای اجرای طرح آسیا ویژن دراین استان، سازمان آموزش و پرورش اصفهان همکاری لازم را با این هیات ندارد.
علی اکبر ابرقویی نژادروز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: سازمان آموزش و پرورش استان همکاری در اجرای این طرح را به ابلاغ وزارت آموزش و پرورش مشروط کرده است.
وی با بیان این مطلب کهتاکنون برای همکاری سازمان آموزش و پرورش استان باهیات فوتبال استان برای اجرای طرح آسیا ویژن ابلاغیه از سوی وزارت آموزش و پرورش ارسال نشده است، اظهارداشت: مقرر شد فدراسیون فوتبال این موضوع رااز طریق وزارت آموزش و پرورش پیگیری کند.
وی درباره جلسه اخیر طرح ویژن آسیا در فدراسیون فوتبال گفت: رییس فدراسیون فوتبال برای قرارگرفتن استانهای دیگر کشور در طرح آسیا ویژن با بن همام رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا مذاکراتی را انجام داده است.
رییس هیات فوتبال استان اصفهان افزود:هم اکنون استان های اصفهان،فارس و قزوین در این طرح قراردارند لذا مقرر شد استانهای اصفهان و فارس آموزش های لازم را به استانهای متقاضی قرارگرفتن در این طرح انجام دهند تا استانهای متقاضی زودتر شرایط لازم را برای طرح آسیا ویژن به دست آورند.
وی اظهارداشت: این استانها تحت ویژن ایران فعالیت خواهند کرد و پس از به دست آوردن استانداردهای لازم برای قرار گرفتن در طرح آسیا ویژن به کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی خواهند شد.
ابرقویی نژاد گفت: هدف فدراسیون فوتبال این است که تا سال 2010 میلادی همه استانهای متقاضی را به کنفدراسیون آسیا معرفی کند اما چنانچه مورد قبول کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار نگرفت ، استانهای متقاضی را براساس امتیازشان معرفی کند.
وی تعداد استانهای متقاضی طرح ویژن ایران را شش استان اعلام کرد و افزود: استانهای آذربایجان غربی ، زنجان و یزد تحت نظر هیات فوتبال استان اصفهان و استانهای مازندران، خوزستان و کرمان نیز تحت نظر هیات فوتبال استان فارس آموزشهای لازم را فرا می گیرند.
رییس هیات فوتبال استان اصفهان، در این راستا هفته آینده سمیناری در اصفهان با حضور مسوولان هیات های فوتبال استان های آذربایجان غربی ، زنجان و یزد برگزار خواهد شد.
543/7132/1011 شماره 141 ساعت 12:30 تمام
۰ نفر