۴ بهمن ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7501919
T T
۰ نفر
امام جمعه دماوند:هدف اسرائیل از میان بردن حماس بود ولی خود نابود شد ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/11/04 اجتماعی.خطبه.امام جمعه شهرستان دماوند- امام جمعه شهرستان دماوند در خطبه های امروز خود که در مسجد جامع شهرستان دماوند برگزار شده در جمع نمازگزاران گفت: هدف اسرائیل نابودی حماس بود اما خود این رژیم برباد رفت.
حجت الاسلام والمسلمین محمد علاء الدینی افزود: طرح اسرائیل حمله به غزه بوده است تا هم پیروزی را از آن خود و هم افکار مردم و جهانیان را به سمت دیگری به غیر از جعلی بودن این رژیم هدایت کند.
وی اظهار داشت: دستاورد امروز اسرائیل در مقابل غزه و این جنگ به جز نابودی این رژیم هیچ نبوده و بدانیم حمایت از اسرائیل حمایت از انحطاط اخلاقی است.
وی نتیجه این مقاومت را برای مردم غزه پیروزی خواند و افزود: با جهانی شدن مقاومت و احتزاز پرچم پیروزی به دست مردم مقاوم غزه ، بسیاری از ملت های اروپایی نیز به این حقانیت پی برده اند.
وی از تمامی مردم ودولت خدمتگزار و از رسانه ها برای پوشش های خبری در این جنگ 22 روزه غزه تشکر کرد و افزود: وظیفه ما امروز ایجاد ستاد بازسازی غزه و برجسته کردن جنایت های اسرائیل و کمک به مردم غزه است.
وی در ادامه به ایام دهه فجر انقلاب اسلامی و 12 بهمن اشاره کرد و افزود: اسلام و انقلاب اسلامی با آمدنش تاریکی ها را نابود و قدرت های پوشالی شیطان را از بین برد.
وی افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی به دست امام خمینی (ره ) با وجود برنامه های دشمان اسلام نور این انقلاب تمام جهان را گرفت.
وی در خطبه های اول خود به حادثه کربلا و امام حسین (ع) پرداخت و از تمامی مردم شهرستان بانیان این برنامه ها تشکر کرد و خواستار ایجاد ستاد عاشورا در شهرستان شد.
شبد**تهرام / ا. ح / 1647**687 شماره 135 ساعت 21:50 تمام
۰ نفر