۴ بهمن ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7501886
T T
۰ نفر

امام جمعه شهرکرد:

۴ بهمن ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7501886
امام جمعه شهرکرد: پیروزی مقاومت حماس در برابر اسرائیل ؟ خواست خداوند بوده است ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/11/04 سیاسی.عبادی.نماز جمعه نماینده ولی فقیه در چهارمحال وبختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به پیروزی مقاومت مردم فلسطین در برابر ارتش مجهز رژیم اشغالگر اسرائیل تاکید کرد: پیروزی مردم و مقاومت حماس در غزه خواست خداوند بوده است.
به گزارش خبرنگار ایرنا ، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرکرد در مصلای بزرگ امام خمینی (ره ) این شهر افزود: پیروزی مقاومت فلسطین در برابر اسرائیل، نشانه ضعف رژیم اشغالگر قدس و نوید پایان عمر این رژیم جنایتکار است.
وی اضافه کرد: مردم غزه زیر بمباران نظامیان اسرائیل، با توکل به خدا در برابر تمامی این حملات ایستادگی کردند و پوشالی بودن رژیم صهیونیستی را به جهانیان اثبات کردند.
امام جمعه شهرکرد، با محکوم کردن جنایات نظامیان صهیونیست درغزه گفت: خون هزاران نفر از مردم بی دفاع غزه دامن رژیم صهیونیستی را خواهد گرفت و این رژیم را به نابودی خواهد کشاند.
آیت الله ناصری افزود: رژیم صهیونیستی محکوم به نابودی است و جنایات اخیر این رژیم نسل کشی بارز انسانی در غزه است و برخی از کشورهای اسلامی و عربی و مجامع بین المللی و جهانی در برابر این نسل کشی سکوت کردند. ک/2 7359/671 / 1760 شماره 102 ساعت 18:23 تمام
۰ نفر