۲ بهمن ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7501272
T T
۰ نفر
مدیربازرسی فارس: سیاست های نظارتی الکترونیکی ازاولویت هاست ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/11/02 کلیات.قضایی.دادگستری.بازرسی شیراز- مدیر کل بازرسی استان فارس گفت: از عمده سیاست های پیش روی سازمان بازرسی، بازنگری در قوانین فیزیکی و اجرای سیاست های نظارتی با سامانه های پیشرفته و الکترونیکی است و از این رو این مهم در الویت برنامه های این سازمان قرار دارد.
به گزارش دریافتی چهارشنبه ایرنا، نادر جمالی در نشست شورای قضایی استان فارس اظهار داشت: بازبینی و اصلاح قوانین سازمان بازرسی کشور در چارچوب حذف موانع نظارتی و تمرکز بیشتر سازمان های نظارتی است.
وی با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تا کنون، اداره کل بازرسی استان فارس بر دو هزار معامله صورت گرفته در سازمان ها و ادارات دولتی این استان نظارت داشته است ، اظهار داشت: در این زمینه نیز از سوی این اداره کل، 55 مورد تذکر کتبی صادر شده است .
جمالی افزود: همچنین از ابتدای امسال تا کنون به بیش از سه هزار تماس تلفنی در بررسی شکایات مردم با تلفن شمار 136 این اداره، رسیدگی شده و پاسخ های کتبی به نشانی تماس گیرندگان ارسال شده است.
او، بابیان اینکه ، برنامه هایی در چارچوب خود کنترلی سازمان ها و نهادهای اجرایی در دستور کار قرار گرفته است گفت: برنامه های مدون سازمان بازرسی استان فارس ، همگام با سیاست های پیشگیرانه و توسعه بهداشت قضایی است.
679 / 675 شماره 463 ساعت 18:42 تمام
۰ نفر