۲۹ دی ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7500003
T T
۰ نفر
یک مسوول در کرمان: سیاست اسراییل پس از روی کار آمدن اوباما ادامه خواهد یافت .....................................................................
کرمان، خبرگزاری جمهوری اسلامی 29/10/87 داخلی.ورزشی.غزه.
مسوول بسیج ورزشکاران استان کرمان گفت: علی رغم اعلام آتش بس یک طرفه از سوی اسراییل سیاست های این رژیم پس از روی کارآمدن اوباما ادامه خواهد یافت.
سرهنگ "عیسی ابراهیمی" عصر یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: دولت قانونی حماس این آتش بس را به دلیل رعایت نشدن حقوق مردم فلسطین نپذیرفته است.
وی ادامه داد: اسراییل پس از 22 روز جنگ علیه مردم غزه به هدف خود که خلع سلاح حماس بود نرسید و این موضوع برای همه دنیا نیز ثابت شد.
ابراهیمی به سخنان دروغین اولمرت اشاره کرد و ادامه داد: این جنایتکار اعلام کرده که اسراییل در جنگ غزه ایران را شوکه کرده است.
مسوول بسیج ورزشکاران استان کرمان خاطرنشان کرد:اسراییل به اهداف زمینی خود در جنگ با غزه هم نرسید و در حال حاضر نیز زیر فشار افکار شدید عمومی قرار گرفته است.
به گفته وی،از دیدگاه کارشناسان مسایل سیاسی و نظامی اسراییل شکست خورده اما این موضوع از سوی رژیم صهیونیستی انکار می شود.
ابراهیمی به آمریکا و کشورهای غربی به عنوان حامیان واقعی اسراییل هم اشاره کرد و افزود: خیانت و چراغ سبز نشان دادن برخی کشورهای عربی در این جنگ برنامه ریزی شده بود و سران کشورهای مصر، عربستان و اردن این موضوع را ثابت کردند.ک/3 627/659 شماره 481 ساعت 17:27 تمام
۰ نفر