۲۹ دی ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7499832
T T
۰ نفر

پیروزی مقاومت/

۲۹ دی ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7499832
پیروزی مقاومت/ ابعاد فرهنگی مقاومت مردم غزه ارزشمندتر از ابعاد نظامی آن است ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/10/29 سیاسی.غزه.امام جمعه اردبیل- امام جمعه اردبیل گفت: ابعاد فرهنگی و دستاوردهای مقاومت حماسی مردم غزه ارزشمندتر از ابعاد نظامی آن است.
حجت الاسلام سیدحسن عاملی روزیکشنبه درجلسه شورای فرهنگ عمومی اردبیل افزود : فرهنگ مقاومت مردم غزه که از فرهنگ اصیل عاشورا برگرفته شده و پیروزی آنها در این جنگ نابرابرعمق باورها و اعتقادات دینی مردم این سرزمین را به جهانیان نشان داد.
وی سکوت مجامع بین المللی درقبال کشتار مردم بی دفاع غزه توسط رژیم اشغالگر اسراییل در 22 روز گذشته را شرم آور و ننگین دانست و گفت: همسویی کشورهای عربی دربرابر این جنایات دل ملتهای مسلمان را جریحه دار کرد.
امام جمعه اردبیل اظهارداشت: بی تفاوتی دربرابر این فجایع و حتی درمواردی طرفداری از اقدام رژیم صهیونیستی درکشتار زنان و کودکان مظلوم غزه نشان داد که شعار دفاع از حقوق بشر سران این دولتها توخالی است و این افراد از حقوق بشری حمایت می کنند که فقط منافع آنان را تامین کند.
وی افزود: با لطف خداوند و ایستادگی و مقاومت مردم مظلوم غزه رژیمی که ادعای داشتن قدرت اول در منطقه را دارد در مقابل مقاومت چنین مردمی درمانده شد و مفتضحانه شکست خورد.
610/587 شماره 310 ساعت 15:06 تمام
۰ نفر