۲۵ دی ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7498173
T T
۰ نفر
دنگسرکی :کشتی گیران مازندرانی توان فنی عالی خود را به نمایش گذاشتند ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/10/25 ورزش.کشتی.لیگ برتر.مازندران ساری - مربی تیم کشتی آزاد گاز مازندران با اشاره به برد این تیم در برابر تیم راه آهن خراسان که عصر امروز رخ داد ،گفت: کشتی گیران این تیم با این برد بخشی از توان فنی خود را به نمایش گذاشتند.
اسماعیل دنگسرکی چهارشنبه شب در پایان دیداری از لیگ برتر کشتی آزاد که در سالن سید رسول حسینی شهر ساری برگزار شد، در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کشتی گیران تیم گاز مازندران علاوه بر جبران شکست در دور رفت مسابقات، دلاورانه کشتی گرفتند به نحوی که تماشا گران نیز از این دیدار حساس لذت فراوان بردند.
به گفته او تیم گشتی گاز مازندران با برد در برابر تیم راه آهن خراسان در دور برگشت مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد صدرنشین این مسابقات شد.
وی اظهارداشت: آزاد کاران تیم گاز مازندران با انجام تمرینات مستمر و منظم و با یک شناخت کامل در برابر تیم راه آهن خراسان صف آرایی کردند و با اقتدار موفق به شکست این تیم پرمهره شد.
وی درباره تنها شکست تیم گاز مازندران که با شکست مهدی حاجی زاده کشتی گیر وزن 84کیلوگرم گاز دربرابر اسماعیل نجاتیان کشتی گیر راه آهن خراسان قلم خورد ، گفت: حاجی زاده در زمان حاضر از بیماری رنج می برد و تنها به احترام این کشتی گیر و همچنین تماشاگران مازندرانی کادر فنی تصمیم گرفت تا از آن در ترکیب اصلی تیم گاز استفاده کند.
وی یادآورشد: تیم گاز مازندران در طول برگزاری مسابقات لیگ کشتی آزاد در برابر تمامی حریفان با اقتدار ظاهر می شود و هیچ حریفی را دست کم نمی گیرد.
وی در ارتباط با داوری این دیدار نیز گفت: داوران کشتی ایران از جمله بهترین داوران دنیا هستند و به طور حتم هیچگاه به عمد مرتکب اشتباه نمی شوند.
مربی تیم راه آهن خراسان نیز در ارتباط با باخت این تیم در برابر تیم گاز مازندران یادآورشد: کشتی گیران تیم گاز مازندران دلاورانه کشتی گرفتند و نتیجه زحما ت خود را دریافت کردند.
امیر توکلیان به خبرنگار ایرنا گفت: تیم گاز مازندران از کشتی گیران پرمهره و مطرحی برخوردار است و همین امر نیز باعث افزایش روحیه آزادکاران این تیم شده است.
وی به باخت مهدی حاجی زاده کشتی گیر وزن 84کیلوگرم تیم گاز مازندران در برابر اسماعیل نجاتیان اشاره کرد و گفت: تا زمانی که حاجی زاده احساسی کشتی بگیرد هیچگاه در کشتی موفق نخواهد شد.
به گفته او حاجی زاده با ترک احساسات باید از توان فنی بالای خود در کشتی بهترین بهره را ببرد چرا که این کشتی گیر از ظرفیت مطلوبی برخوردار است.
وی با عنوان اینکه کشتی گیران تیم راه آهن خراسان در برابر تیم گاز مازندران از تمامی توان خود استفاده کردند، گفت: کشتی گیران تیم گاز مازندران با انجام یک کشتی فکورانه موفق به شکست تیم راه آهن خراسان شدند در هفته دوم از دور برگشت مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد تیم گاز مازندران با نتیجه شش بر یک و با اقتدار موفق به شکست تیم کشتی راه آهن خراسان شد در دیگر دیدار امروز نیز تیم KSBکلاردشت در سالن سید رسول حسینی ساری با نتیجه چهار بر سه تیم کشتی آزاد عسگری محمدیان را شکست داد.
در هفته سوم از دور برگشت مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد در گروه A تیم کشتی آزاد نفت تهران با صدرای زیرآب، و گراد تهران با آزادگان بابل دیدار می کند و سیمان دورود این هفته استراحت دارد.
در گروه Bاین رقابت ها نیز تیم های کشتی آزاد صنایع و معادن همدان در برابر گاز مازندران، راه آهن خراسان با KSB کلاردشت و باشگاه فرهنگی ورزشی عسگری محمدیان در برابر نیروی زمینی ارتش صف آرایی می کنند.ک/3 2501/402/506 شماره 449 ساعت 19:41 تمام
۰ نفر