۲۵ دی ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7498157
T T
۰ نفر
همایش ستادهای بازسازی عتبات عالیات شرق کشور در بیرجند برگزار شد ...............................................................
بیرجند ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 25/10/87 داخلی.اجتماعی.همایش.عتبات.عالیات.
همایش ستادهای بازسازی عتبات عالیات شرق کشور روز چهارشنبه در بیرجند برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان جنوبی در این همایش گفت: امروز وقوع فاجعه و کشتار مردم بی دفاع غزه در فلسطین از سوی آمریکا و اسراییل صرفا به دلیل بی کفایتی برخی سردمداران کشورهای اسلامی است.
عیسی فرهادی قتل عام مردم بی دفاع غزه توسط رژیم صهیونیستی ، آمریکا و سیاست های پنهانی که در این زمینه وجود دارد را در نوع خود بی نظیر دانست و افزود: این جنایات در راستای اهداف آمریکا و اسراییل در زمینه تشکیل خاورمیانه بزرگ انجام می شود.
وی گفت: سکوت و تبانی برخی کشورهای اسلامی با اسراییل و چراغ سبزهایی که سردمداران آن به آمریکا نشان می دهند، موجب شده است که مردم غزه و کودکان و زنان بی دفاع آن بطور وحشیانه ای به قتل برسند.
وی افزود: فجایع کشتار مردم غزه که در محاصره قرار گرفته و دارای ارتش نیستند، دور از انسانیت است.
او اظهار امیدواری کرد سردمداران کشورهای اسلامی هر چه زودتر بخود آیند و از فجایع طراحی شده بعدی علیه مسلمانان از سوی اسراییل و استکبار جهانی جلوگیری کنند.
وی همچنین با بیان اینکه در تربیت اسلامی، قرآن و عترت نقش اساسی دارند گفت: امروز عترت به عنوان تکمیل کننده قرآن از بحثهای جدی عالم سیاست است.
فرهادی افزود: امروز دشمنان اسلام در پشت پرده تلاش می کنند که به هر نحو ممکن در راستای حذف عترت و ایجاد اختلاف بین مسلمانان گام بردارند.
وی بابیان اینکه وجود وهابیت بین مسلمانان کمکی به اهداف سیاستمداران جهانخوار است، گفت: کاهش شان و منزلت اولیای الهی و از بین بردن قبور ائمه اطهار (ع) از اهداف وهابیت است.
رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی هم در این همایش گفت: طی چهار سال گذشته طرح سنگ فرش صحن حرمین حضرت امام جواد (ع) و حضرت امام موسی کاظم (ع) در کاظمین طی 30 ماه باهزینه 13 میلیارد و 500 میلیون ریال از سوی خیرین و مردم این استان اجرا شده است.
علی محمدی همچنین میزان کمکهای مردم این استان به بازسازی حرمین ائمه اطهار (ع) در نجف، کربلا و سامرا را طی این مدت دو میلیارد و 710 میلیون ریال ذکر کرد.
وی از تقبل تامین سنگ مورد نیاز در اجرای طرح "سفینه النجات" و بازسازی بین الحرمین ، بین حرم حضرت امام حسین (ع) و حرم حضرت ابوالفضل (ع) و طرح بازسازی حرم حضرت امام علی (ع) از سوی خیرین و مردم این استان خبر داد و افزود: برای اجرای این طرحها 120 میلیارد ریال مورد نیاز است.
وی گفت: هم اکنون سه میلیارد ریال برای اجرای طرحهای مزبور در حساب این ستاد موجود است. ک/2 665/664/659 شماره 433 ساعت 19:07 تمام
۰ نفر