۲۵ دی ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7498151
T T
۰ نفر
گروهک پژاک، راهی جز برزمین نهادن سلاح ندارد ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/10/25 سیاسی.گروهکها.پژاک ارومیه- مدیرکل سیاسی و انتظامی استانداری آذربایجانغربی گفت: ادعای گروهک تروریستی پژاک مبنی بر دست کشیدن ازفعالیتهای تروریستی کذب است، ولی این گروهک اینک راهی و چاره ای جز برزمین نهادن سلاح ندارد.
فخرعلی نیکبخت روزچهارشنبه درنشست خبری درارومیه افزود: به رغم ادعاهای گروهک غیرقانونی پژاک مبنی برتوقف فعالیتهای مسلحانه درمناطق مرزی، شواهدی برای تایید این ادعا وجود ندارد.
وی با تاکید برانزوای کامل این گروهک محارب درمناطق مرزی آذربایجانغربی، گفت: گروهک پژاک همان طور که رشد قارچ گونه داشت با همان سرعت نیزدرحال مضمحل شدن است.
مدیرکل سیاسی و انتظامی استانداری آذربایجانغربی اظهارداشت: زمین گذاشتن سلاح برای خود آیین و روشی دارد که سران گروهک پژاک تاکنون به آن عمل نکرده اند و البته این گروهک توان نظامی خود را ازدست داده است.
سرکرده گروهک تروریستی حیات آزاد کردستان موسوم به پژاک درتبیین مواضع این گروهک درسال جدید میلادی از اهداف اعلام شده قبلی عقب نشینی کرد و گفت: هیچ یک از احزاب کرد درایران، عراق، ترکیه و سوریه به فکر تجزیه طلبی و جدا شدن از حکومت مرکزی نبوده و نیستند.
برخی رسانه ها و سایتهای خبر نیز با استناد به این ادعا در چند روز اخیر اعلام کردند گروهک تروریستی پژاک به فعالیت مسلحانه و تروریستی خود پایان داده است.
درحالی که آگاهان مسایل سیاسی و نظامی معتقدند که این گروهک مسلح دیگر توان نظامی برای انجام فعالیت تروریستی و مسلحانه ندارد.
582/1139/587 شماره 427 ساعت 18:56 تمام
۰ نفر