۲۵ دی ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7498113
T T
۰ نفر
آیت الله نوری همدانی: پیروزی ازآن مقاومت است واسرائیل نابود خواهد شد ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/10/25 سیاسی.ایت الله نوری همدانی.فلسطین قم - حضرت ایت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید، ضمن تجلیل از مقاومت مردم فلسطین درقبال اعمال وحشیانه رژیم صهیونیستی، گفت: پیروزی از آن مقاومت است و رژیم اشغالگر قدس محو و نابود خواهد شد.
وی روز چهارشنبه دردیدار جمعی از فرماندها ن ارشد نیروی انتظامی وراهنمایی ورانندگی کشور با اشاره به جنایات رژیم صهوینستی در غزه، آن را فاجعه ای بزرگ برای عالم اسلام دانست و خواستار حمایت و پشتیبانی مسلمان جهان از مردم مظلوم فلسطین شد.
وی با هشدار درمورد نقشه ها و توطئه های استکبار جهت ضربه زدن به اسلام افزود: اسرائیل شجره خبیثه است که توسط استکبار جهانی در جهان اسلام کاشته شد و با نقشه های مختلف همچون بیرون راندن مردم فلسطین از سرزمین های خود و کشتار آنان به حیاتش ادامه داده است.
آیت الله نوری همدانی با محکوم کردن توجیه کشورهای غربی وسران سازشکار عرب مبنی براینکه اسرائیل از خود دفاع می کند، اظهار داشت: این توجیه یک مغالطه است، رژیم صهیونیستی یک رژیم غاصب می باشد و خانه ومال فلسطینیان را به غارت برده است.
وی با اشاره به شکست ارتش رژیم صهیونیستی در جنگ 33 روزه با حزب الله لبنان گفت: آنان فکر نمی کردند در جنگ با حزب الله لبنان شکست بخورند، درحالیکه شکست بزرگی متحمل شدند، در تهاجم به غزه نیز با شکست مفتضحانه روبرو خوا هند شد.
وی افزود: اسرائیل پایگاه استکبار جهانی است و جریان غزه به نفع اسلام خواهد بود و اسرائیل بالاخره محو و نابود می شود.
آیت الله نوری همدانی در بخش دیگری از سخنانش با محکوم کردن فتوای وهابیون علیه حمایت از مردم فلسطین گفت: وهابی ها تظاهرات را به نفع مردم مظلوم غزه بدعت حساب می کنند و آن را افساد و حرام می دانند، اما هم پیاله شدن ملک عبدالله با بوش و مصافحه طنطاوی با سرکرده اسرائیل را اشکال نمی دانند.
وی با اشاره به اهمیت وظیفه نیروی انتظامی در کشور، نیروی انتظامی را بازوی نظام اسلامی دانست و افزود: برقراری امنیت درکشور، بسترساز پیشرفت در زمینه های مختلف همچون صنایع نظامی و دفاعی، پزشکی و انرژی اتمی است و تا امنیت برقرارنباشد هیچ پیشرفتی در کشور بوجود نمی آید.
آیت الله نوری همدانی بر ضرورت ارتباط نیروی انتظامی با حوزه های علمیه کشور تاکید کردند. ک/2 1462 /550/ 684 شماره 389 ساعت 17:11 تمام
۰ نفر