۱۹ دی ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7495846
T T
۰ نفر
750 میلیارد ریال اعتبار به پروژه مسکن مهر در کرمانشاه اختصاص یافت ...................................................................
کرمانشاه، خبرگزاری جمهوری اسلامی 19/10/87 داخلی.اقتصادی.مسکن مهر.
رییس سازمان مسکن و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: برای تسریع در روند اجرای پروژه مسکن مهر 24 هزار میلیارد ریال اعتبار از سوی بانک مرکزی در اختیار بانکهای عامل کشور قرار گرفته است که سهم استان کرمانشاه از این اعتبار 750 میلیارد ریال است.
به گزارش خبرنگار ایرنا "سعید مرادی" روز پنجشنبه در بیست و ششمین جلسه ستاد مسکن مهر استان در سرسرای استانداری کرمانشاه افزود: پرداخت تسهیلات مسکن مهر با پیگیریهای مستمر رییس جمهوری و مدیران عامل بانکهای مرتبط در کارگروه مسکن تا حدود زیادی مرتفع شده و بانکها در کل کشور جهت پرداخت تهسیلات اقدام می کنند.
وی باارایه گزارشی از روند اجرای پروژه مسکن مهر دراستان افزود: تاکنون بیش از پنج هزار واحد مسکن مهر درکرمانشاه برای دریافت تسهیلات آماده سازی و ساخت به بانکها معرفی شده که تا هفته آینده این رقم به 14 هزار واحد می رسد.
مرادی گفت: تا پایان سال جاری باید برای 20 هزار واحد مسکونی در قالب پروژه مسکن مهر پروانه ساخت صادر شود و تاکنون برای پنج هزار واحد پروانه ساخت صادر شده است.
رییس سازمان مسکن و شهرسازی استان درادامه در خصوص نحوه پرداخت اعتبار ازسوی متقاضیان مسکن مهر توضیح داد: متقاضیان مسکن مهر درابتدای طرح باید مبلغ 10 میلیون ریال جهت آماده سازی به حساب تعاونی واریز کنند.
وی افزود: طی مراحل ساخت مسکن مهر(یکسال و نیم تا دوسال ) نیز متقاضیان باید آمادگی پرداخت حداقل یکصد میلیون ریال را داشته باشند.
مرادی گفت: پس از مرحله آماده سازی که حدود شش ماه طول می کشد متقاضیان باید مبلغ 40 میلیون ریال پرداخت کنند و سپس 140 میلیون ریال تسهیلات جهت ساخت واحد مسکونی از سوی بانک دریافت می کنند. ک/3 7452/567/1760 شماره 155 ساعت 14:07 تمام
۰ نفر