۱۹ دی ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7495802
T T
۰ نفر
یک نماینده : مجلس بر رفع موانع طرح تحول اقتصادی تاکید دارد ..........................................................
مشهد، خبرگزاری جمهوری اسلامی 19/10/87 داخلی.اقتصادی.طرح تحول نماینده نیشابور در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس بر رفع موانع طرح تحول اقتصادی تاکید دارد.
به گزارش پنجشنبه روابط عمومی مجمع نمایندگان خراسان رضوی ، حجت الاسلام حسین سبحانی نیا افزود : تاکید مجمع روحانیون مجلس بر این بود که از تلاش دولت درباره مسائل فرهنگی، فرهنگ دینی، نگاه به مساعدت و کمک به حوزه های علمیه، مساجد، زیرساخت های فرهنگی و تقویت ارتباط دستگاه اجرایی با مراجع تاکید و قدردانی شود.
وی با بیان اینکه طرح تحول اقتصادی نیز یکی از موضوعات مطرح شده در این جلسه بود، بیان کرد:با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری،طرح تحول اقتصادی که ضرورتی اجتناب ناپذیر برای کشور است، باید در فضای همکاری میان مجلس و دولت مورد تصویب قرار گیرد.
او افزود: بنابراین با همکاری مشترکی که تاکنون میان کمیسیون ویژه مجلس با دولت وجود داشته است، تلاش می شود ، تا این همکاری با تدبیر بیشتر ادامه یافته و شیوه اجرای طرح تحول اقتصادی به نحوی انتخاب شود که تبعات کمتری را داشته باشد.
وی با بیان اینکه از توجه دولت به عدالت محوری، سفرهای استانی و ورود به مسائلی که نوعی شجاعت را می طلبد، نیز قدردانی شد، گفت: مجموعه نمایندگان روحانی مجلس علاقمندند تا در راستای تقویت تعامل دولت و مجلس همکاری های لازم را داشته باشد .
وی تاکید کرد : بنابراین تلاش خواهد شد تا بهانه ها و موانع از پیش رو برداشته شود تا این تعامل جلوه بهتر و روشن تری پیدا کند.
سبحانی نیا همچنین با اشاره به سخنان رییس جمهوری یادآور شد: احمدی نژاد نیز با قدردانی از نگاه مجمع روحانیون مجلس و تاثیرگذاری آنها بر تعامل مجلس و دولت تاکید کرد که تعامل از خواسته های همیشگی دولت است، زیرا قوت این تعامل قوت نظام را در پی خواهد داشت.
وی افزود: لذا باید در پرتوی این همکاری کارها را پیش برند و فرصت ها را برای مخالفینی که نمی خواهند همدلی ها و همکاری ها وجود داشته باشد، از بین برود.
به گفته عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، رییس جمهوری در مورد طرح تحول اقتصادی نیز توضیحاتی داد و در نهایت هدف دولت از ارائه این لایحه را رسیدن به اصل عدالت اجتماعی و رسیدن حق به حق دار یا قشر کم درآمد که کمترین بهره را از نظام می برند، عنوان کرد.ک/1 7496/662/659 شماره 111 ساعت 12:49 تمام
۰ نفر