۵ دی ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7490620
T T
۰ نفر

جریان آب خط کوثر در استان بوشهر وصل شد

۵ دی ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7490620
جریان آب خط کوثر در استان بوشهر وصل شد ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/10/05 اقتصاد.نیرو.آب و فاضلاب.خط آبرسانی کوثر بوشهر- رییس روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت:با پایان یافتن کار تعمیرات خط آبرسانی کوثر جریان آب این خط وصل شد و مشکل نوبت بندی در شش شهر این استان که از دوشنبه هفته جاری آغاز شده بود برطرف شد.
بهرام زاهدی پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: در این تعمیرات چهار نقطه شامل دو شیرانشعاب ، شیر پروانه ای در مسیر و شیر 400 میلیمتر تاسیسات گناوه انجام و از بعد از ظهر روز چهارشنبه نیز کار هواگیری شبکه آغاز و از امروز آب در شبکه توزیع شهر بوشهر و مابقی نقاط استان بوشهرپر می شود.
وی اظهارداشت: افزون بر اقدامات یادشده، باید تعمیرات برشیرهزارو 800 میلیمتر تسویه خانه آب کوثر نیز انجام شود که بدلیل بالا بودن حجم کار و طولانی شدن مدت زمان قطعی آب ، این اقدام به زمان دیگری موکول شده است.
زاهدی گفت: خط آبرسانی کوثر یکی از شاهرگ های حیاتی آب استان بوشهر است که کار تعمیرات آن برای جلوگیری از ایجاد مشکل برای مردم در فصل تابستان ، کارهای تعمیراتی آن در فصل سرد که مردم نیاز کمتری به آب دارند انجام شد.
این مقام مسوول اضافه کرد: تعمیراتی که در هفته جاری روی این خط انجام شده است نیز باید در خرداد ماه امسال انجام می شد که برای رفاه حال مردم به دیماه موکول شد.
وی گفت : برخی از تعمیرات نیاز به قطعی آب ندارند اما تعویض شیرها ی انشعاب و تاسیسات حتما باید در زمان تعمیرات آب قطع شود.
رییس روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب استان بوشهر افزود:در زمان قطع شدن آب خط کوثر به پیش بینی وضع هوا ، برگشت حجاج نیز توجه شده بود و کار اطلاع رسانی نیز به شیوه های مختلف برای مشترکین انجام شد.
زاهدی بیان کرد :در زمان انجام تعمیر خط آبرسانی کوثر آب شهرهای بوشهر ، گناوه، اهرم ، خورموج ، گنگان و دیر این استان از دوشنبه هفته جاری به مدت 60 ساعت نوبت بندی شد.
وی افزود: خط آبرسانی کوثر 60درصد آب مصرفی شهرهای یادشده را تامین می کند که به علت عبور از مناطق سخت گذر به صورت دوره ای تعمیر می شود.
این مقام مسوول اظهارداشت: درمدتی که خط آبرسانی کوثر در شهرهای یادشده قطع بود آب مورد نیاز مشترکین در این شهرها از خط آبرسانی محرم ، مخازن نگهداری و چاه های موجود تامین شد. ک/3 628/539 / 675 شماره 078 ساعت 11:23 تمام
۰ نفر