۵ دی ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7490586
T T
۰ نفر

محور ارتباطی بوشهر- شیراز بازگشایی شد

۵ دی ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7490586
محور ارتباطی بوشهر- شیراز بازگشایی شد ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/10/05 اقتصاد.راه و ترابری.جاده.بوشهر- شیراز بوشهر- مسوول روابط عمومی اداره کل راه و ترابری استان بوشهر گفت: محور اصلی ارتباطی بوشهر - شیراز حد فاصل پل دوم نمازگاه تا پاسگاه انتظامی شهید صلاحی که از بامداد چهارشنبه مسدود شده بود بازگشایی شد.
فرزاد پرورش پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: براساس برنامه پیش بینی شده بود این محور به مدت 48ساعت مسدود باشد اما با افزایش اکیپ و توان نیروهای راهداری بعد از گذشت 24ساعت محور ارتباطی بوشهر - شیراز بازگشایی شد.
وی بااشاره به اینکه آمد و شد از این محور از ساعت 24چهارشنبه شب برقرار شد اظهارداشت: 16 اکیپ راهداری عملیات نگهداری راه را به صورت شبانه روزی انجام دادند .
پرورش اضافه کرد: محور ارتباطی بوشهر- برازجان - شیراز به طول حدود 300 کیلومتر از مناطق سخت گذر و کوهستانی می گذرد و ایمن سازی این محور کوهستانی در حوزه استحفاظی استان بوشهر از برنامه های سالانه این اداره کل است.
وی یادآورشد: در زمان مسدود بودن این محور برای جلوگیری از ترافیک و رفع مشکل آمد و شد وسایل نقلیه عبوری از این مسیر ، کنارگذر دوکیلومتری احداث شد.
پرورش گفت: افزون بر محور اصلی بوشهر - برازجان - شیراز دو مسیر ارتباطی دیگر نیز شامل مسیر اهرم - فراشبند و طاهری - جم - فیروزآباد استان بوشهر را به استان فارس متصل می کند . ک/3 628/539 / 675 شماره 044 ساعت 10:11 تمام
۰ نفر