۲ دی ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7489521
T T
۰ نفر
مدیرکل منابع طبیعی یزد، از تلاش ایرنا در عرصه اطلاع رسانی تقدیر کرد .................................................................
یزد ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 02/10/87 فرهنگی.رسانه.ایرنا.
یزد - مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد از تلاش های خبرگزاری جمهوری اسلامی در عرصه اطلاع رسانی بخصوص در بخش منابع طبیعی تقدیر کرد.
به گزارش ایرنا،"محمدرضا عالم"روز دوشنبه در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز یزد، حفظ منابع طبیعی بخصوص در استان کویری یزد را نیازمند فرهنگ سازی در همه سطوح دانست.
وی افزود: ایرنا به عنوان رسانه ای معتبر و حرفه ای در امر اطلاع رسانی این مهم می تواند بسیار موثر واقع شود.
وی با اشاره به نقش رسانه ها یادآور شد: مردم اطلاعات لازم در خصوص اهمیت منابع طبیعی را به دست آورده اند و مسوولان نیز باید به این امر توجه کافی داشته باشند.
وی همچنین گفت:تغییر کاربریها و تبدیل باغات به خانه از معضلات استان به شمار می رود و این امر موجب کاهش سرانه فضای سبز استان شده است.
مدیر کل منابع طبیعی استان یزد ، وجود نیم میلیون دام در مراتع استان، وقوع آتش سوزی و عدم توجه به منابع طبیعی را از دیگر موارد تهدیدکننده منابع طبیعی استان دانست.
عالم،استانی شدن اعتبارات منابع طبیعی را به ضرر این بخش خواند و گفت: از زمان تغییر وضعیت تخصیصی ها توجه کافی به منابع طبیعی نمی شود و درسفر هیات دولت به استان نیزاین اداره کل خواستار ملی شدن اعتبارات منابع طبیعی شد.
"محمدجواد دهقانی"رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز یزد نیز در این دیدار با اشاره به جایگاه منابع طبیعی ، آمادگی ایرنا را برای اطلاع رسانی کامل در این زمینه اعلام کرد.ک/2 688/1027/543 شماره 344 ساعت 17:21 تمام
۰ نفر