۳۰ آذر ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7488751
T T
۰ نفر

رییس سابق هیات مدیره باشگاه سپاهان:

۳۰ آذر ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7488751
رییس سابق هیات مدیره باشگاه سپاهان: برای جذب مربی جدید، سپاهانی ها با من مشورت کردند ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/09/30 ورزش.توپی.فوتبال.سپاهان اصفهان - رییس سابق هیات مدیره باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: برای جذب مربی جدید تیم فوتبال سپاهان، اعضای هیات مدیره این باشگاه با من مشورت کردند و در این مشورت، من فرهاد کاظمی را پیشنهاد دادم .
محمود اسلامیان روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: باشگاه سپاهان سه گزینه داخلی به نام های حمید استیلی، بیژن ذوالفقارنسب و فرهاد کاظمی و همچنین دو مربی خارجی را مد نظر داشت که من رای به فرهاد کاظمی دادم .
وی افزود: در شرایط کنونی جذب مربی خارجی به سود تیم سپاهان نبود زیرا حضور این مربی بارمالی زیادی را به باشگاه تحمیل می کرد ضمن آنکه طی این مدت مربی خارجی نمی توانست کاری از پیش ببرد.
رییس سابق هیات مدیره باشگاه فولاد مبارکه سپاهان افزود: از بین گزینه های داخلی با کار فرهاد کاظمی آشنایی داشتم لذا وی را به اعضای هیات مدیره پیشنهاد کردم.
وی ضمن تقدیر از تلاش حسین چرخابی سرمربی پیشین این تیم گفت: در جابجایی انجام شده، بنده هیچ نقشی نداشتم و تصمیم هیات مدیره باشگاه این بود که فرد دیگری جایگزین چرخابی شود که من نیز در مشاوره خود کاظمی را بهتر از گزینه های دیگر دانستم.
543/7132 شماره 407 ساعت 20:08 تمام
۰ نفر