۲۱ آذر ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7485507
T T
۰ نفر
استاندار کرمانشاه: بستر را باید برای اجرای طرح تحول اقتصادی فراهم کنیم ......................................................................
کرمانشاه، خبرگزاری جمهوری اسلامی 21/09/87 داخلی.اقتصادی.همایش.
استاندار کرمانشاه با تاکید بر شفاف سازی بیشتر درخصوص طرح تحول اقتصادی گفت: برگزاری همایشها بستر را برای اجرایی شدن طرح عظیم تحول اقتصادی درکشور فراهم می کند.
مجید غفوری روز پنجشنبه در همایش طرح تحول اقتصادی در مجتمع فرهنگی هنری انتظار کرمانشاه افزود: طرح تحول اقتصادی طرح بزرگی است که می خواهد در کشور صورت گیرد و همواره باید درنظر داشت که اجرای طرحهای بزرگ به مردان بزرگ نیاز دارد.
وی گفت: این انتظار است که این طرح بزرگ در دولت نهم اجرایی شود و اجرایی شدن آن نیازمند همت مسوولان، مدیران دستگاه های اجرایی و مردم است.
استاندار کرمانشاه افزود: از 900 هزار میلیارد ریال یارانه فقط 30 درصد جامعه بهره مند می شوند که این منطبق بر عدالت نیست.
غفوری تصریح کرد: سه دهک جامعه بیشترین درآمد را دارند و با توجه به سطح بالای زندگی شان، آنها استفاده از بیشترین یارانه را به خود اختصاص داده اند.
وی گفت: این گونه استفاده ها با شعارهای دولت عدالت محور سازگاری ندارد و باید طرحی درکشور اجرایی می شد تا همگان از یارانه ها به طور یکسان برخوردار شوند.
وی افزود: طرح هدفمند کردن یارانه ها یکی از اصلاح ساختار اقتصادی کشور در قالب طرح بزرگ تحول اقتصادی است که اینک زمینه تصویب آن در مجلس شورای اسلامی فراهم شده و دولت لایحه آن را آماده کرده اما به دلایلی ارایه آن به مجلس به تعویق افتاد.
غفوری تصریح کرد: در این طرح یارانه ها حذف نخواهد شد بلکه هدفمند خواهد شد.
وی گفت: برنامه چشم انداز 20 ساله، قانون 44 اساسی، برنامه چهارم توسعه و قانون مالیات بر ارزش افزوده از پشتوانه های اجرایی طرح تحول اقتصادی است.
استاندار کرمانشاه افزود: همه وظیفه داریم از این طرح حمایت کنیم و با تفکر عدالت محوری دولت زمینه اجرایی شدن آن را فراهم آوریم.
570/567/587 شماره 202 ساعت 14:27 تمام
۰ نفر