۱۶ آذر ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7483554
T T
۰ نفر
فرماندار رباط کریم : طرح مسکن مهر از اقدامات مهم دولت نهم است ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/09/16 اقتصاد.مسکن.مهر رباط کریم - فرماندار رباط کریم گفت: طرح مسکن مهر و واگذاری زمین های 99 ساله، از اقدامات مهم دولت نهم محسوب می شود.
علی جهانبخشی روز شنبه در جلسه ستاد مسکن مهر این شهرستان افزود: اجرایی شدن طرح مسکن مهر و زمین های 99 ساله از جمله اقدامات موثر دولت نهم است که مردم نتایج آن را بعد از سه سال لمس می کنند.
وی با اشاره به نزدیک شدن زمان انتخابات ریاست جمهوری، خاطرنشان کرد: برخی افراد موضوع طرح مسکن مهر را بهانه ای قرار داده اند تا دولت نهم را تضعیف و تخریب کنند.
جهانبخشی گفت: برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز که مخالف دولت می باشند با استفاده از این حربه که طرحهای دولت بعد از سه سال ابتر باقی مانده است درحال ایجاد تشویش در اذهان عمومی می باشند.
فرماندار رباط کریم ادامه داد: مسئولان اجرایی این شهرستان باید در راستای خنثی سازی این حربه ها با برنامه ریزی دقیق به اتمام طرحهای مصوب سفر رییس جمهوری به این شهرستان بپردازند و در جهت تکمیل آن گام های موثری بردارند.
جهانبخشی افزود: واگذاری اراضی مربوط به طرح مسکن مهر برای اجرایی شدن عملیات ساخت وساز باید سریع تر انجام شود.
فرماندار رباط کریم گفت: مسکن مهر، مسکن محرومین نیست بلکه متعلق به اقشاری است که امکانات ساخت وساز ندارند و در این راستا دولت با ارائه و حمایت از این طرح به رفع مشکلات موجود در این بخش پرداخته است.
تهرام/7243 /537 /684 شماره 165 ساعت 12:30 تمام
۰ نفر