۱۴ آذر ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7483138
T T
۰ نفر
سومین گنگره سراسری شعر نبوی ورامین با معرفی نفرات برتر پایان یافت ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/09/14 فرهنگی.جشنواره.شعر ورامین - سومین گنگره سراسری شعر نبوی با عنوان پران تر از جبرائیل بعد از ظهر امروز با معرفی افراد برگزیده در فرهنگسرای رازی شهرستان ورامین با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا اظهار داشت : از آغاز فراخوان این همایش بیش از یکهزارو 120 اثر به دبیرخانه کنگره از سراسر کشور ارسال گردید.
محمد اسماعیلیافزود: تمامی این آثار توسط هیات داوران این کنگره شامل اساتید دکتر محمد رضا سنگری، محدثی خراسانی و دکتر مجتبی دماوندی بررسی و در نهایت 35 اثر به مرحله نهایی کنگره راه یافت .
وی گفت : همچنین در حاشیه این کنگره از مقام استاد سعید وزیری مولف بیش از 60 کتاب و محقق و پژوهشگر داستان نویس برجسته و نیز شاعران مطرحی چون دکتر محمد رضا مهدی زاده ، مرتضی امیری اسفندقه ، حسن فرازمند و حسن بنی عامری تقدیر به عمل آمد.
وی تصریح کرد :در سومین کنگره سراسری شعر نبوی علاوه بر شاعران برتر ، تعدادی از شاعرمیهمان خارجی از جمله دکتر عزیز مهدی ، معروف عبد المجید ، موسی بیدج از کشورهای مصر، هندوستان ، افغانستان ، تاجیکستان نیز حضور داشتند که از آنها نیز قدر دانی شد .
تهرام/7254/687 شماره 375 ساعت 17:14 تمام
۰ نفر