۸ آذر ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7480371
T T
۰ نفر
امام جمعه اهل سنت زاهدان: عبادت در ماه ذی الحجه ثواب مضاعف دارد ...............................................................
زاهدان ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 08/09/87 داخلی.سیاسی.عبادی.نمازجمعه امام جمعه مسجد مکی اهل سنت زاهدان گفت: عبادت در شبهای ماه ذی الحجه ثواب مضاعف دارد.
به گزارش ایرنا، مولوی "عبدالحمید اسماعیل زهی" در خطبه های نماز جمعه این هفته مسجد مکی اهل سنت زاهدان بیان کرد: ذی الحجه برای همه مسلمانان ماهی مبارک است و افرادی که نتوانسته اند به حج مشرف شوند نیز باید از این ماه بهره لازم را ببرند.
وی ادامه داد: عبادت و بندگی از طریق دعا و اظهار عجز در این ماه مبارک موجب گشایش مشکلات مسلمانان در دنیا و آخرت می شود.
خطیب جمعه مسجد مکی اهل سنت زاهدان با اشاره به لزوم توجه و بهره مندی کامل از ماه ذی الحجه ،اظهار داشت: دهه اول ماه مبارک ذی الحجه در صورت رویت ماه از امشب آغاز می شود و همه مسلمانان باید سعی در استفاده کامل از رحمت های الهی در این ماه مبارک کنند.
وی بیان کرد: خداوند به برکت این ماه مبارک بندگان مومن خود را غرق در رحمت می کند و گناهان افراد غافل را که در این ماه به تضرع نشسته اند می بخشاید.
مولوی اسماعیل زهی افزود: روزه گرفتن در روزهای ذی الحجه و شب بیداری در شبهای آن ثوابی دو برابر ماههای دیگر دارد و باید قدر این فرصت گرانبها را دانست. ک/2 7307/653/659 شماره 031 ساعت 14:16 تمام
۰ نفر