۳ آذر ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7478191
T T
۰ نفر

چندخبر کوتاه از استان تهران

۳ آذر ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7478191
چندخبر کوتاه از استان تهران ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/09/03 فرمانده سپاه ناحیه نظرآباد از آغاز مسابقه های مختلف ورزشی بین بسیجیان این شهرستان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج خبر داد.
سرهنگ پاسداراحمد رضا باهکروزیکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت : این مسابقات در رشته های آمادگی جسمانی، فوتبال،تیر اندازی ،طناب کشی و کاراته در برگزار می شود.
وی تصریح کرد:دراین رقابتها که به مدت یک هفته بطول خواهد انجامید 500 نفر از ورزشکاران بسیجی این شهرستان شرکت دارند.
وی ، شناسایی بسیجیان توانمند در عرصه ورزش ، ترویج فعالیتهای ورزشی در بین بسیجیان و حفظ آمادگی جسمی آنان را از دیگر اهداف برگزاری این مسابقات ذکر کرد.
باهک خاطرنشان کرد: در پایان این مسابقات از سه تیم برتر و نفرات اول تا سوم هر رشته ورزشی تجلیل خواهد شد. 2819/ 692 ** مدیرکانون فاطمه زهرا(س ) کرج گفت : کتابخانه دایمی این کانون برای علاقه مندان کتاب و کتابخوانی به بهره برداری رسید.
مهتاب امیری روز یکشنبه در گفت وگو باخبرنگارایرناگفت : این کتابخانه باهدف نهادینه کردن فرهنگ کتاب و کتابخوانی میان دانش آموزان ، خانواده ها بخصوص زنان خانه دار و کودکان راه اندازی شده است .
وی تصریح کرد: همچنین در کنارکتابخانه ، هزار جلد نشریات مختلف از جمله موفقیت ، آشپزی ، زنان ، کتابهای آموزش شهروندی و دعا در این کتابخانه ارایه شده است .
وی افزود: هم اکنون این کتابخانه در این کانون با 50 عنوان کتاب و نشریات مختلف شروع بکار کرده است و امید است با تامین اعتبار برای خرید کتابهای مورد نظر این کتابخانه غنی تر شود.
وی افزود: علاوه براین ،کانون فاطمه زهرا(س ) دارای دو کتابخانه کودک ( امین ) و بزرگسالان (نگین ) است .
وی گفت : کتابخانه آزاد روزانه از ساعت هشت صبح تا 15 بعدازظهر بازبوده و علاقمندان بخصوص خانمها و کودکان می توانند با مراجعه به این کتابخانه بدون پرداخت حق عضویت به مطالعه کتابها و مجله های مختلف بپردازند.
علاقمندان می توانند برای استفاده از امکانات این کتابخانه و کتابهای آن به چهارصد دستگاه ، بعد از استخر دانش ، انتهای کوچه ایثار مراجعه و یا با شماره های 2702072 و 2719167 تماس بگیرند.ک /3 561/7413 **** همایش علمی آموزش مهارتهای زندگی در سالن اجتماعات مجموعه فرهنگی هنری ولیعصر(عج ) فرهنگسرای ولاء شهرری برگزار شد.به گزارش خبرنگار ایرنا ، این همایش از سوی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 و به صورت ویژه برای اهالی محله ولی آباد منطقه 20 برگزار شد.
روانشناس و سخنران این همایش در جمع حاضران گفت : مهارتهای زندگی مجموعه تکنیک ها و فنونی است که انسان در مسیر زندگی بتواند با استفاده از آنها مشکلاتش را برطرف کند.
محمد جلینی اظهار داشت : 10 مهارت کلی زندگی وجود دارد که هر انسانی باید این مهارتها را آموزش ببیند تا بتواند از زندگی اش احساس خوبی داشته باشد.
وی ، از خودآگاهی ، همدلی ، ارتباط موثر ، کنترل خشم ، مقابله با استرس ، تفکر انتقادی ، تفکر خلاق ، حل مساله و چگونگی تصمیم گیری به عنوان مهارت های ضروری در زندگی نام برد.
وی افزود: در دیگر کشورها مهارتهای زندگی قبل از ازدواج و ورود به دانشگاه جوانان را مجهز به این مهارت ها می کنند اما متاسفانه در کشور ما جوانان بعد از ازدواج و ورود به دانشگاه ، خود این مهارتها را با روش آزمون و خطا کسب می کنند.
جلینی ، با بیان اینکه بعضی از آدمها مانند دیگ جوشان هستند و نمی شود به آنها نزدیک شد و هر مسله ای را با آنان مطرح کردو به سرعت از کوره در می روند ، افزود: کسانی که از حالت ناراحتی فراتر و بالاتر می روند حتما باید آموزش مهارت های زندگی را ببینند.
1644/1540/1547 شماره 393 ساعت 15:38 تمام
۰ نفر