۲ آذر ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7477527
T T
۰ نفر
رییس کل دادگستری یزد ، بر جلوگیری از تردد اتباع بیگانه تاکید کرد ................................................................
یزد ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 02/09/87 داخلی.اجتماعی.اتباع بیگانه.
یزد- رییس کل دادگستری استان یزد، خواستار جلوگیری از تردد اتباع بیگانه مجرم در سطح کشور شد.
به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی این اداره کل " غلامحسین حیدری " در جلسه ستاد ساماندهی اتباع و مهاجرین خارجی افزود: با توجه به اینکه تمامی استان های کشور دچار مشکل اتباع بیگانه هستند و هر استان به تنهایی نمی تواند برای حل مشکل اقدام کند لذا باید در سطح کلان تدابیری اتخاذ شود.
وی اظهار داشت: وجود اتباع بیگانه بخصوص افاغنه برای کشور مشکلاتی را بوجود آورده که باید با اتخاذ تصمیمات جامع و کامل در سطح ملی برطرف شود.
رییس کل دادگستری یزد درعین حال ، نسبت افاغنه ای که مرتکب جرم و جنایت می شوند را به کل آنها کم خواند و گفت: این مجرمین باید سریعا از کشور طرد شوند تا مجبور نباشیم آنها را به زندان معرفی کنیم.
حیدری در ادامه افزود: امکانات رفاهی بسیاری در زندان وجود دارد و شرایط موجود نیز برای آنان مطلوب است و جنبه بازدارندگی ندارد.
وی با بیان اینکه مجازات حبس در قانون برای قاچاقچیان اتباع بیگانه در نطر گرفته شده بر برخورد قاطع با آنها تاکید کرد.
وی تصریح کرد: برای رسیدگی به جرائم اتباع بیگانه شعبه ویژه ای در دستگاه قضایی اختصاص یافته که با حساسیت ویژه نسبت به جرائم اینگونه افراد رسیدگی می شود. ک/1 651/1027/ 607 شماره 199 ساعت 13:01 تمام
۰ نفر