۲۱ آبان ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7473072
T T
۰ نفر

امام جمعه تبریز:

۲۱ آبان ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7473072
امام جمعه تبریز: فرمایشات مقام معظم رهبری هشداری بر ضرورت حفظ وحدت است ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/08/21 اجتماعی.سیاسی.مذهبی نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در خصوص ضرورت پرهیز از سیاه نمایی عملکرد دولت ، هشداری برای حفظ وحدت است.
آیت الله محسن مجتهدشبستری روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا، تاکیدات رهبر عظیم الشان انقلاب مبنی بر لزوم اجتناب از اظهارنظرهای نابجا در خصوص عملکرد دولت را راهنمایی برای تلاش همگان در راستای کسب موفقیت نظام توصیف کرد.
وی افزود: فرمایشات قاطع ایشان نشان داد که نواقص و کمبودها در عملکرد مسوولان نباید به گونه ای طرح شود که دشمن از آن سوء استفاده کند.
وی اظهار داشت: در فرمایشات مقام معظم رهبری به روشنی بر ضرورت منصفانه و سازنده بودن انتقادات از عملکرد دولت و مسوولان و برجسته سازی نقاط قوت و ضعف به شکلی متعادل تاکید شد.
آیت الله مجتهدشبستری اضافه کرد: منتقدان جامعه باید با سرلوحه قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری در اظهارنظرها و تحلیل و تفسیرهای خود از مسایل اجتماعی دقت بیشتری داشته باشند.
وی تشریح کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری در این خصوص ناظر بر ضرورت تلاش برای حفظ انسجام بین اقشار مختلف مردم به ویژه دولت ، روزنامه نگاران و مجلس بود.
امام جمعه تبریز با بیان این مطلب که بصیرت ، آگاهی و خویشتن داری از ویژگی های مدیران اسلامی است ، یادآور شد: باید دست به دست هم داد تا این قبیل ویژگی های مدیریتی در بین مدیران نظام اسلامی هر چه بیشتر ترویج شود.
وی تصریح کرد: البته پیشه کردن صبر نباید با بی توجهیی به امور و مشکلات مردم،اشتباه گرفته شود ، بلکه هدف از تکیه بر صبر و حوصله ، تحمل دشواری- های موجود در مسیر حل مشکلات کشور و ارتقای سطح زندگی مردم است.
وی با بیان این مطلب که خروج از محور ولایت ، نتیجه ای جزء بدبختی و فلاکت به دنبال ندارد ، گفت: اقشار مختلف مردم ایران اسلامی همواره بر این نکته اشراف داشته و به لطف خدا تاکنون قدمی در خلاف این مسیر برنداشته اند. ک/3 46/586 /518 شماره 402 ساعت 16:49 تمام
۰ نفر