۲۱ آبان ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7473068
T T
۰ نفر
شهردار: ویژه شدن فرمانداری ملایر سرعت اجرای پروژه ها را بالا می برد ...............................................................
همدان، خبرگزاری جمهوری اسلامی 21/08/87 داخلی.اجتماعی.طرح جامع شهری.
همدان - شهردار ملایر گفت: ویژه شدن فرمانداری این شهرستان می تواند در تسهیل و سرعت پروژه ها بسیار مهم باشد و طرحهای شهری با سرعت بیشتری ادامه می یابد.
"علیرضا امامی"، روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تسریع در تصمیم گیری باعث کاهش هزینه های اجرایی طرحهامی شود که ویژه شدن فرمانداری ملایر این امتیاز را به شهرستان داده است.
وی ادامه داد: با توجه به این که قسمتی از هزینه های طرحهای عمرانی و مصوب شهرداریها در وزارت کشور تصمیم گیری می شود با این مزیت مراحل اداری کوتاه و ارتباط با مراجع تصمیم گیری می تواند قابل لمس باشد.
وی همچنین از جدیت در اجرای طرح جامع مبلمان شهری در ملایر خبر داد و اظهار داشت: طبق این طرح رنگ آمیزی نماهای بیرونی ساختمانها و نوع مصالح کاربردی متناسب با شرایط و اقلیم آب و هوایی قابل اجرا است.
وی ادامه داد: از آنجایی که پلها نقش موثری در حل مشکل ترافیک به ویژه در محل تقاطع کوچه به خیابانهای اصلی و فرعی دارند با اجرای طرح مبلمان شهری تا حدودی مشکل تردد و ترافیک ملایر حل می شود.
شهرستان 275 هزار نفری ملایر در 82کیلومتری شهر همدان واقع است. ک/3 506/645/564 شماره 398 ساعت 16:42 تمام
۰ نفر