۱۸ آبان ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7471628
T T
۰ نفر
شرط واگذاری استقلال و پیروزی به بخش خصوصی، صدمه ندیدن این دو باشگاه است ......................................................................
شهرکرد، خبرگزاری جمهوری اسلامی 18/08/87 داخلی.ورزشی.تربیت بدنی شهرکرد- مدیرکل حوزه ریاست سازمان تربیت بدنی جمهوری اسلامی ایران گفت: شرط واگذاری باشگاههای فوتبال استقلال و پیروزی به بخش خصوصی، صدمه ندیدن این دو باشگاه است.
"مجتبی خدادادی"روز شنبه در گفت وگوی اختصاصی با ایرنا در شهرکرد افزود: باشگاههای استقلال و پیروزی در داخل و خارج از کشور طرفداران زیادی دارند و اتخاذ تصمیم برای آنها باید بسیار دقیق و حساب شده باشد.
وی گفت:مردم،این دو باشگاه را دوست دارند و سازمان تربیت بدنی تا زمانی که باشگاههای استقلال و پیروزی واگذار نشده باشد، از آنها حمایت می کند.
خدادادی اظهار داشت:این سازمان تا زمانی که مطمئن شود،باشگاههای فوتبال استقلال و پیروزی صدمه نمی بینند، اقدامی در این جهت نخواهد کرد اما هرگاه شرایط فراهم شده این کار را انجام خواهد داد.
مدیرکل حوزه ریاست سازمان تربیت بدنی کشور گفت: در طول دولت نهم بیش از دوهزار و 700 پروژه عمرانی ورزشی درسطح کشور به بهره برداری رسیده و اکنون بیش از سه هزار پروژه نیز در دست احداث است.
به گفته وی، در دهه فجر امسال نیز به مناسبت سی امین بهار پیروزی انقلاب نیز تعدادی از پروژه های ملی 15 هزار نفری به بهره برداری خواهد رسید.
به گزارش ایرنا ، با حضور مدیرکل حوزه رییس سازمان تربیت بدنی کشور مجموعه تخصصی ژیمناستیک چهارمحال و بختیاری بهره برداری شد.ک/3 7359/671/543 شماره 369 ساعت 15:59 تمام
۰ نفر