۱۸ آبان ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7471574
T T
۰ نفر

یک مرجع تقلید:

۱۸ آبان ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7471574
یک مرجع تقلید: تحقق اهداف استکبار جهانی متکی به تروریسم است ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/08/18 سیاسی.استکبار.اسلام قم - حضرت آیت حسین نوری همدانی از مراجع عظام تقلید گفت:استکبار با اتکا به فعالیتهای تروریستی در جهان اهداف پلید خود را دنبال می کند.
به گزارش ایرنا ، وی روز شنبه در درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم اظهار داشت:تمام پیشرفتهای استکبار جهانی و در راس آن آمریکا بدون شک به خاطر خوی سلطه گری آن بر مردم دنیا است.
وی افزود: ایادی استکبار در عصر کنونی با قتل عام و چپاول ثروتهای ملی کشورهای جهان سوم سلطه بی چون و چرای خود را برآنان تحمیل نموده اند.
آیت الله نوری همدانی ادامه داد: امروز ما به وضوح شاهد هستیم، کسانی که خود بدترین جنایتها را در حق بشریت مرتکب شده اند،با بی شرمی تمام اسلام ناب محمدی (ص ) را منشا جرم و جنایت و ناامنی در دنیا معرفی می کنند.
وی اظهار داشت: امروز جهانیان بدانند،که اسلام پیام آور صلح و دوستی و تنها مکتب عدالت مدار در جهان است.
وی خاطر نشان کرد:اسلام هیچگاه برای پیشبرد اهداف خود ریختن خون مظلومان و تجاوز به حقوق اولیه آنان را به پیروان خود توصیه ننموده است.
وی تصریح کرد: در قرآن مجید و روایات اسلامی همواره سفارشات موکدی نسبت به مساله جهاد برای حفظ حریم مقدس دین در برابر کفار شده است.
این مرجع تقلید در ادامه بیان داشت: اسلام به جهاد و مبارزه در برابر کفار تنها به عنوان یک عامل پیشگیرانه می نگرد،اما متاسفانه تبلیغات منفی استکبار جهانی اذهان عمومی مردم دنیا را در این مورد به بیراهه کشانده است.
وی ادامه بیان داشت: آنچه که بیش از همه جنگ و جهاد را در شریعت مقدس اسلام به یک مسئله مهم مبدل ساخته دفاع از مظلومانی است، که حتی در کشور خود از آزار واذیت مستکبرین درامان نیستند.
ک/2 7403/550/536 شماره 315 ساعت 14:53 تمام
۰ نفر