۱۸ آبان ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7471414
T T
۰ نفر

فرماندار مینودشت: بسیج حافظ انقلاب اسلامی است

۱۸ آبان ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7471414
فرماندار مینودشت: بسیج حافظ انقلاب اسلامی است ..............................................
مینودشت ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 18/08/87 داخلی.اجتماعی.بسیج.
مینودشت ـ فرماندار شهرستان مینودشت با بیان اینکه بسیج حافظ انقلاب اسلامی است، گفت: حضور پررنگ بسیج در تمام صحنه ها باعث شده تا دشمن جرات تعرض به کشور ما را نداشته باشد.
به گزارش خبرنگار ایرنا،"محمد عجم" روزشنبه در جمع فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج افزود: امروز بسیج در مسائل اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، سازندگی و دستیابی به انرژی صلح آمیز هسته ای نقش سازنده ای دارد.
وی بر گسترش فرهنگ بسیجی در جامعه تاکید کرد و گفت: همه باید تلاش کنیم تا این فرهنگ در جامعه به صورت همه جانبه پیاده شود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مینودشت نیز با اشاره به عمر 30 ساله انقلاب اسلامی گفت: بسیج در این مدت توانسته با فعالیت های ارزشمند خود از تمامی امتحانات سربلند بیرون آید.
سرهنگ "سیدعباس عباسی" افزود: امروز بسیج در بدنه انقلاب جای دارد و همه توطئه های دشمنان با توجه به فعالیت این نیروها خنثی خواهد شد.
وی از برگزاری برنامه های متنوع و مختلف در هفته بسیج خبر داد وافزود: نمایشگاه های فرهنگی و هنری مختلف در پایگاههای مقاومت ،مسابقات ورزشی بین پایگاه های مقاومت، تجلیل از ایثارگران و بازنشستگان بسیج، یادواره شهدا، مسابقات قرآن کریم، شب شعر و خاطره، و دیدار با خانواده معظم شهدا و پیاده روی و کوه پیمایی از جمله برنامه های هفته بسیج در شهرستان مینودشت است.
شهرستان 127 هزا رنفری مینودشت در شرق استان گلستان قرار دارد. ک/2 7480/622/508 شماره 155 ساعت 12:23 تمام
۰ نفر