۱۴ آبان ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7470214
T T
۰ نفر
آیت الله مصباح یزدی: دولت نهم از کارآمدترین دولتهای بعدازانقلاب اسلامی است ......................................................................
قم، خبرگزاری جمهوری اسلامی 14/08/1387 داخلی.سیاسی.آیت الله مصباح.
آیت الله "محمد تقی مصباح یزدی"از اساتید برجسته حوزه علمیه قم،دولت نهم را یکی از کارآمدترین دولتهای بعد از انقلاب اسلامی ذکر کرد و گفت: این دولت در عمل شعارهای امام راحل و انقلاب اسلامی را احیاء نموده است.
به گزارش ایرنا، وی روز سه شنبه در دیدار با وزیر راه و ترابری خاطرنشان کرد:در دولتهای گذشته بسیاری از ارزشها وآرمانها کمرنگ شده بود ولی امروز دولت نهم آن اهداف و شعارهای انقلاب را ترویج و رونق داده است.
آیت الله مصباح یزدی با اشاره به اینکه دولتمردان در زمینه خدمت رسانی و کار برای دولتهای بعد از خود الگو می باشند، اظهار داشت: از برکات و دستاوردهای دولت نهم، ترسیم برنامه و راهکار برای دولتهای بعد از خود نیز می باشد.
عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: دولتهای بعد از دولت نهم نمی توانند خلاف طرحها و اقداماتی که این دولت آغاز کرده است، عمل نمایند.
آیت الله مصباح یزدی با اشاره به اینکه رییس دولت نهم فرهنگ کار را در کشور نهادینه کرد، گفت: مردمی که این همه خدمت صادقانه و تلاش های شبانه روزی دکتر احمدی نژاد و اعضای هیات دولت را می بینند به راحتی زیر بار هر کسی نخواهند رفت.
وی اضافه کرد: در دولت نهم، رییس جمهور، وزرا و مدیران به همه یاد دادند که مسوولیت پذیرفتن به چه معنا می باشد.
آیت الله مصباح یزدی افزود: اگر سایر خدمات دولت نهم را نادیده بگیریم ترویج فرهنگ خدمت وکار در کشور برای افتخارات این دولت کافی است.
وی خاطرنشان کرد: در گذشته به خاطر فرهنگ استعماری و غربی که موج آن به ما رسیده بود به کم کاری و ارایه آمارهای غیرواقعی عادت کرده بودیم.
آیت الله مصباح خاطرنشان کرد: طبق آمار در گذشته کار مفید یک کارمند در شبانه روز، 30دقیقه بود ولی امروز رییس دولت به اندازه سه شیفت کاری کار می کند.
وی افزود: باید این فرهنگ نیز در لایه های پایین دستگاههای دولتی نیز درونی شود.
آیت الله مصباح یزدی اظهار داشت:امروز مانند گذشته مسوولان دولتی نمی توانند،ارباب رجوع خود را دور بزنند لذا باید از کسانی که این فرهنگ را ترویج کردند باید تقدیر شود.
وی افزود: متاسفانه گاهی در سطح کلان به برخی مسائل که در لایه های پایین در دستگاههای اجرایی و مدیریتی انجام می شود توجه نمی شود و این ممکن است به عملکرد دولت لطمه وارد سازد.
آیت الله مصباح گفت: گاهی برخی مسائل از جمله فروش بلیت های هواپیما توسط بخش خصوصی مردم را رنج می دهد و برای سوء استفاده از این مسائل باید جلو این مسائل گرفته شود.
7401/550/1840 شماره 266 ساعت 14:53 تمام
۰ نفر