۱۳ آبان ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7469844
T T
۰ نفر
رییس دانشگاه زابل: 13 آبان نماد اقتدار و عزت جمهوری اسلامی ایران است ....................................................................
زابل ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 13/08/87 داخلی.اجتماعی.مناسبتها.13 ابان.
رییس دانشگاه زابل گفت: 13 آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام نماد اقتدار و عزت جمهوری اسلامی و آگاهی و توجه همه گروهها بویژه دانش آموزان به سرنوشت میهن خویش است.
دکتر "احمد قنبری" روز دوشنبه در حاشیه راهپیمایی 13 آبان زابل در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: دانشجویان و دانش آموزان و گروههای مختلف مردم زابل یک بار دیگر با حضوری پر شکوه در راهپیمایی این روز مشت محکمی بر دهان یاوه گویان زدند.
او ادامه داد: با این حرکت مردمی و راه پیمایی با شکوه قدرت و عظمت انقلاب اسلامی به همه دشمنان اسلام و انقلاب نشان داده شد.
به گزارش ایرنا، مردم ولایتمدار زابل با شرکت در راهپیمایی 13 آبان انزجار خود را از استکبار جهانی و جنایات آمریکا و هم پیمانانش در کشورهای اسلامی اعلام کردند.
در این آیین دانش آموزان زابل زنجیره وار با در دست داشتن پلاکاردهایی و سردادن شعارهای "مرگ بر آمریکا، مرگ بر صهیونیسم" خشم و انزجار خود را از آمریکا و اسرایل غاصب و جنایتکار اعلام کردند.
به گزارش ایرنا، گروههای مختلف مردم شهرستان زهک نیز با شرکت در راهپیمایی 13 آبان یاد و خاطره دانش آموزان و دانشجویان شهید را گرامی داشتند. مردم زهک یک صدا فریاد مرگ بر آمریکا و اسراییل سردادند و انزجار خود را از اعمال ددمنشانه استکبار جهانی اعلام کردند. ک/2 7308/653/659 شماره 305 ساعت 15:30 تمام
۰ نفر