۱۲ آبان ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7469170
T T
۰ نفر
کارگاه آموزشی بررسی راهکارهای توسعه پایدار کشور در کرج برگزار شد ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/08/12 اقتصاد.کارگاه .آموزشی کرج - مدیر جهاد دانشگاهی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران مستقر در کرج از برگزاری کارگاه آموزشی بررسی راهکارها و شیوه های عملی آموزش و توسعه پایدار کشور در این دانشگاه خبر داد.
اصغر کهندل روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در این دوره آموزشی 40 نفر از مدیران و کارشناسان سازمان حفاظت محیط زیست و دیگر نهادها، آموزشهای تخصصی را فرا گرفتند.
وی، شناخت مفاهیم توسعه پایدار، آموزش، فرآیند و ضرورت توسعه پایدار، اصول و شرایط جامعه پایدار، وجه بوم شناختی توسعه و اهمیت آن، تاریخچه و فرآیند آموزش محیط زیست و توسعه پایدار و آموزش در برنامه های توسعه کشور را از جمله محورهای آموزشی این کارگاه برشمرد.
وی گفت: در این کارگاه بسته های آموزشی در زمینه توسعه پایدار به شرکت کنندگان ارایه شد.
این مسوول خاطرنشان کرد: در پایان این دوره آموزشی به شرکت کنندگان گواهی پایان دوره جهاد دانشگاهی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران اعطا شد.
وی افزود: این نهاد در فصلهای مختلف اقدام به برگزاری کارگاههای تخصصی و علمی برای اعضای سازمانهای مختلف می کند که این ;160# دوره های تخصصی آموزشی موجب ارتقای سطح آگاهی و افزایش بهره وری و مهارتهای کارکنان سازمانها می شود.ک /3 561/7419/ 684 شماره 110 ساعت 11:44 تمام
۰ نفر